eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[SPAM!] Kupię ;) - 4motion TDI 1,9 › Re: Kupię ;) - 4motion TDI 1,9
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: scobowski <s...@a...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupię ;) - 4motion TDI 1,9
    Date: Sun, 11 Sep 2011 20:36:34 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <j4iv61$fdg$1@mx1.internetia.pl>
    References: <j4bbkg$lch$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@w...googlegroups.com>
    <j4dh5a$5d4$1@inews.gazeta.pl>
    <2...@j...googlegroups.com>
    <j4fjt9$s4q$1@mx1.internetia.pl> <j4g7se$cv2$1@news.dialog.net.pl>
    <j4g88n$fin$1@mx1.internetia.pl> <j4ga3k$dsa$1@news.dialog.net.pl>
    <j4htkt$o51$1@news.onet.pl> <j4i37e$731$1@news.dialog.net.pl>
    <j4id5j$nt6$1@news.onet.pl> <j4isrr$iis$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.203.181
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1315766273 15792 81.219.203.181 (11 Sep 2011 18:37:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Sep 2011 18:37:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j4isrr$iis$1@news.onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
    Thunderbird/6.0.2
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2397831
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-09-11 19:58, Lewis pisze:

    > Tu akurat się mylisz. Nie trzeba być jakimś nie wiadomo jakim znafcom
    > żeby wiedzieć że są mechanicy i "mechanicy" gazownicy i "gazownicy".

    Absolutnie się nie zgodzę. NIE ma już mechaników. Wspomniane przeze mnie
    w pierwszym poście B4q którego chcę się pozbyć spędziło całe lato
    kolejno w dwóch "dobrych" serwisach. Pomiędzy nimi przetaczany był na
    holu i tak samo wrócił do domu.
    Wkurw mój był o tyle większy, że w pierwszym w.wspomnianym 2 lata temu
    ogarnięto remont mechaniczny silnika - więc liczyłem, że z pierdołą typu
    "niepalenie" poradzą sobie śpiewająco. Skończyło się na "wymieniactwie"
    które miało odbyć się na mój koszt, to z kolei doprowadziło do awantury
    i wydania auta po uiszczeniu "kosztów diagnostyki" :P
    Ostatecznie zdecydowałem się sam pobrudzić: poskładałem, jeździ i
    zapiernicza.

    > I świat nie kończy się na 1.8T VAG jeśli chodzi o TurboBenzyny.
    > Znam kilku ludzi którzy mają uturbione zagazowane subaru, lancie, saaby
    > i chwalą swoje instalacje, ale zainwestowali w nie ładnych kilka groszy
    > i dużo naczytali się na temat dobrych warsztatów. Sam zastanawiam się
    > czy nie włożyć do swojego 9-3 2.0T LPG, tylko że, aby to wszystko grało,
    > trzeba by zainwestować z 7kzł a to będzie dość długo się zwracać.
    >
    Nie rozumiem, po co chcesz ładować SGI, ale Twój wybór. Nie rozumiem
    też, dlaczego wsiadasz na tych, co to nie wywalają na ślepo 7Kzł ;).
    Mój wolnossak np. jeździ na taniutkim sterowniku STAGa, za to z dobranym
    "mocno na wyrost" reduktorem i wtryskami Keihin'a. Kosztowało toto 2
    lata temu tyle, ile ten samochód z instalacją jest dziś wart :P -
    spłąciło się i dalej działa bezproblemowo..

    i TAK, świat kończy się na 1,8T VAG i 1,9TDI VAG - a to dlatego, że są
    powszechne, i jest spora szansa, że samodzielnie wyczytasz, co trzeba
    zrobić jak się zrypie i powiesz partaczom co należy zrobić...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: