-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-fo
r-mail
From: WildS <f...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kupić AM czy nie kupić
Date: Mon, 5 Sep 2011 18:13:44 +0200 (CEST)
Organization: Falcon
Lines: 39
Message-ID: <s...@m...org>
References: <j40oh1$285$1@news.dialog.net.pl> <j41vik$met$1@inews.gazeta.pl>
<j423vu$j0v$1@z-news.wcss.wroc.pl> <j429ub$o4d$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: WildS f...@n...pl
NNTP-Posting-Host: makigai.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1315239224 16424 91.193.12.130 (5 Sep 2011 16:13:44
GMT)
X-Complaints-To: a...@p...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Sep 2011 16:13:44 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396105
[ ukryj nagłówki ]On 2011-09-05, btn <w...@b...pl> wrote:
>>> ja sobie chwalę garmina i z nim mi sie najlepiej jeździ.
>>>
>>> Mozesz potestowac wersje z internetu, sa tez darmowe legal mapy.
>>
>> A jak z jakością tych map? I aktualizacjami? Wychodzi to taniej/drożej?
>
> Ja na swoim Larku 43.1 używam najnowszej AM 6.8 cośtam i powiem tak, że
> od kilku wydań tego programu wiesza mi sie notorycznie przy wyborze
> trasy lub w losowo wybranych momentach. Ogólnie mapa bardzo dobra, jak
> działa to prowadzi prosto i zrozumiale, ma niezłe pokrycie terenu i
> łatwo trafić dokładnie tam gdzie się chce.
Miałem AM na zabytkowym NR 360 i wieszało sie niemiłosiernie, chyba
głównie z braku pamięci. Głównie przy zmianie typu trasy albo
wyznaczaniu. Po zmianie na NR 470 problemy ustały.
AM na Polskę się średnio nadaje. Nawet w trasy szybkie wyznacza co
najmniej dziwnie. 3-cyfrowa droga wojewodzka składająca się głównie z
dziur jest dla niej równie atrakcyjna co autostrada i poprowadzi nią gdy
tylko można zaoszczędzić kilometr lub dwa. Potrafi wręcz zjechać z
autostrady, żeby ściąć jakiś jej "zakręt" zwykłymi drogami.
Wyszukiwanie POI jest średnio wygodne. Brakuje mi w niej czegoś co
używam ciągle w TomTomie - bardzo prostego wyszukiwania POI wzdłuż
wyznaczonej trasy.
Zdecydowanie sensowniejsze trasy wyznacza Tomtom, za to AM z pudełka ma
opcje dla ciężarówek typu wiadukty i tonażówki (przy czym w PL trzeba i
tak ustawić, że się jest 30-50cm nizszym i ze 20 ton lżejszym. Chyba, że
ktoś lubi nadkładać 300-500 km na 200km trasie ;)
Za granicą AM spisuje się dużo lepiej niż w PL tylko nie wiem czy to
zasługa lepszej sieci dróg czy samej AM ;)
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 05.09.11 21:07 J.F.
- 05.09.11 21:13 J.F.
- 06.09.11 09:04 Mirek Ptak
- 06.09.11 09:08 Cavallino
- 06.09.11 09:11 wchpikus
- 06.09.11 13:14 Mirek Ptak
- 06.09.11 13:28 Dman-666
- 06.09.11 13:31 Cavallino
- 06.09.11 18:17 Mirek Ptak
- 06.09.11 18:35 Cavallino
- 06.09.11 19:20 Czarek Daniluk
- 07.09.11 08:14 Mirek Ptak
- 07.09.11 08:27 Grejon
- 07.09.11 08:44 Cavallino
- 07.09.11 09:13 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=