  • 11. Data: 2018-06-27 20:00:47
    Temat: Re: Kufry/boxy dachowe Krono
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-06-27 12:25, Maciek wrote:

    > Czołem,
    >
    > Ktoś miał do czynienia z boksami dachowymi Krono z sieci Norauto?
    > Nie mam ochoty wydawać +1k pln na bardziej znane marki, jak Taurus, a ten
    > kufer Krono kosztuje tyle, co wypożyczenie markowego pudła na 2 tyg.
    >
    > Ewentualnie polecicie jakąs inną względnie tanią markę? Boksu będę używał
    > raz w roku. Bajery niepotrzebne.

    Krono nie znam, natomiast kilka lat z rzędu pożyczam polskiego
    Interpacka od przyjaciół, kiedy wybieram się w góry na narty. Złego
    słowa nie mogę o nim powiedzieć, sztywny, wytrzymały, dobrze się zamyka,
    jeżeli nic mechanizmowi nie przeszkadza - a pakuję go na wyjazd tak, że
    muszę dociskać pokrywę.

    Piotr

  • 12. Data: 2018-06-27 22:41:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-27 o 16:06, Akarm pisze:

    > Srebrny miałby się zbytnio nie nagrzewać od słońca? Bzdura! Skąd taki
    > pomysł?
    > Nie wierz w takie idiotyczne zapewnienia sprzedawcy/producenta. Miej
    > swój rozum i korzystaj zeń.

    Mniej się nagrzewa aniżeli czarny lub w innych ciemnych kolorach.
    Dotykałem, czułem wyraźną różnicę. Kilkanaście boxów było wystawionych
    przed salonem i serwisem, na słońcu. Stały w tych samych warunkach i
    łapały promieniowanie podczerwone.

    Jeśli masz inne informacje, to proszę, podaj.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2018-06-27 23:03:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 27 Jun 2018 16:00:02 GMT, Budzik napisał(a):

    > Bo moja uwaga była taka lekko ironiczna o tych 200
    > Nikt normalny tyle nie jezdzi :)

    Znam takich, którym podróż z KRK do Splitu w Chorwacji zajmuje ok. 10
    godzin. 120 to u nich średnia, a przelotowa ok. 200 właśnie.
    Ja bym odpadł.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2018-06-28 05:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Znam takich, którym podróż z KRK do Splitu w Chorwacji zajmuje ok. 10
    > godzin. 120 to u nich średnia, a przelotowa ok. 200 właśnie.
    > Ja bym odpadł.

    Pisałem ze nikt normalny :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 15. Data: 2018-06-28 07:51:29
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-06-27 o 12:25, Maciek pisze:

> [...]
    > kufer Krono kosztuje tyle, co wypożyczenie markowego pudła na 2 tyg.
    >
    > Ewentualnie polecicie jakąs inną względnie tanią markę? Boksu będę używał

    A nie lepiej kupić coś markowego ale używanego. Troszkę prześledzić
    olx'a czy alledrogo i można czasem trafić rodzynka. Taka używka w dobrym
    stanie będzie kosztowała tyle samo lub ciut więcej niż taki nowy
    chińczyk a jednak będzie to konstrukcja sprawdzona

  • 16. Data: 2018-06-28 08:19:19
    Od: p...@g...com

[...]

    i to jest sluszna koncepcja :-) kupilem thule clip on high za 200 ojro a na ebayu
    uzywka za 30 poszla ... rodzynek

  • 17. Data: 2018-06-28 09:51:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Jun 2018 23:19:19 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > to jest sluszna koncepcja :-)

    Nie jest, bo wybór jest bardzo mały, a jak doliczysz transport, to się
    kompletnie nie opłaca.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2018-06-28 13:22:27
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-06-28 o 09:51, Maciek pisze:

    > Nie jest, bo wybór jest bardzo mały, a jak doliczysz transport, to się
    > kompletnie nie opłaca.

    Wybór jest mały, bo dobrych rzeczy nie sprzedaję się dużo. A szukaj w
    Swojej okolicy, czyli +100km. Jedziesz samemu odebrać to i dobrze go
    obejrzysz przed kupnem...

  • 19. Data: 2018-06-29 09:03:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-27 o 22:41, Adam pisze:

> [...]
    > łapały promieniowanie podczerwone.
    >
    > Jeśli masz inne informacje, to proszę, podaj.

    Nie mam innych informacji, nie było mnie tam, kiedy sprawdzałeś
    temperaturę. Można bardzo różnie sprawdzać - tutaj wyszło im, że czarny
    jest chłodniejszy od zielonego, czerwonego, grafitowego, a dużo
    chłodniejszy od granatowego. :D
    https://moto.wp.pl/gorace-i-zimne-samochody-60620710
    57720449g
    Ja jeszcze mam w głowie jakieś szczątkowe wiadomości z fizyki i coś mi
    się kołacze, że czym ciemniejszy, tym szybciej się nagrzewa, więcej
    promieniowania pochłania. I nawet niedawno miałem okazję się przekonać,
    dotykając trzech zbiorników motocyklowych na słońcu. Mój srebrny parzył
    dłoń tak samo, jak czarny zbiornik w motocyklu kolegi, w przeciwieństwie
    do białego stojącego obok, który był zimny.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2018-06-29 19:15:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.06.2018 12:25, Maciek pisze:

    > Ewentualnie polecicie jakąs inną względnie tanią markę? Boksu będę używał
    > raz w roku. Bajery niepotrzebne.

    Dzisiaj w Obi widziałem wielki kufer zamykany w trzech miejscach
    jednym zamkiem, w cenie niecałe 800 zł. Marki nie pomnę.