  • 1. Data: 2018-06-26 08:02:26
    Temat: S3 Legnica
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wczoraj otwarto kawalek S3 od A4 do Lubin Poludnie - mozna sprawdzic
    nawigacje :-)

    -Yanosik na nowej mapie ma, na starej jeszcze nie ...
    cache wyczyscilem

    -Here oczywiscie ma ... ale od jak dawna ?
    Bo ma tez wschodnia obwodnice Lubina, ktora otworza w przyszlosci.
    I oczywiscie juz nia prowadzi ... uzytkownicy musza byc strasznie
    zadowoleni z programu :-)

    -targeo pokazuje "w budowie"

    -google ... czas start

    Swoja droga - media pisza o 24km, a tam przeciez byla (od Legnicy)
    stara droga - teraz sa dwie obok siebie ?

    J.

  • 2. Data: 2018-06-26 08:17:58
    Temat: Re: S3 Legnica
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 08:02:26 +0200, J.F. napisał(a):
    > Wczoraj otwarto kawalek S3 od A4 do Lubin Poludnie - mozna sprawdzic
    > nawigacje :-)

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=DA-JodjTMD0

    swinta prowda ... ale od 2015 to PiS dawal pieniadze na budowe :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-06-26 08:40:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 08:02:26 +0200, J.F. napisał(a):

    I tak przy okazji pytajac
    https://www.youtube.com/watch?v=amH2112gZmU

    ksiadz (czasem biskup) to za bankiet swieci?
    Bo rozliczyc "co łaska" w panstwowej instytucji to chyba bylby klopot?

    Czy to wykonawca zaprasza ?

    J.

  • 4. Data: 2018-06-26 09:24:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Jun 2018 08:02:26 +0200, w
    <1gbgyquvthah0$.1k4i1g24p9b5l$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wczoraj otwarto kawalek S3 od A4 do Lubin Poludnie - mozna sprawdzic
    > nawigacje :-)

    Jechałem nią 2 tyg. temu. Może oddano drugą nitkę (była jednojezdniowa)?

  • 5. Data: 2018-06-26 11:22:49
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-06-26 o 08:17, J.F. pisze:

    > P.S.
    > https://www.youtube.com/watch?v=DA-JodjTMD0
    >
    > swinta prowda ... ale od 2015 to PiS dawal pieniadze na budowe :-)

    Zdaje się, że podobna sytuacja była ze Stadionem Narodowym czy
    autostradami, decyzję podjęto za PiS a śmietankę zlizywało PO. Nic nowego.:)

  • 6. Data: 2018-06-26 11:56:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Zdaje się, że podobna sytuacja była ze Stadionem Narodowym czy
    >autostradami, decyzję podjęto za PiS a śmietankę zlizywało PO. Nic
    >nowego.:)

    Dokladnie - droge buduje sie wiele lat, w tym czasie kadencja sie
    zmienia, albo i dwie.

    No ale tu ... PO tylko zamowilo, zaplacic musial PiS :-)

    Potrafi ktos odszukac budzety GD ?
    Ile dostawala od rzadu w kolejnych latach, ile od Unii ?

    J.