  • 21. Data: 2018-06-30 09:01:38
    Temat: Re: Kufry/boxy dachowe Krono
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Budzik" wrote in message
    news:XnsA90EB3C293F81budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    >Bo moja uwaga była taka lekko ironiczna o tych 200
    >Nikt normalny tyle nie jezdzi :)

    Sugerujesz, że jak ktoś w Niemczech jedzie na autostradzie 200+ to jest
    nienormalny?
    Uzasadnisz?
    Mam od wielu lat box Interpacka i bardzo dobrze się sprawuje (ale nie był to
    najtańszy model, ma m.in szyny z przesuwnymi mocowaniami. Jazdę do 190km/h
    wytrzymał ;-P
    Ale kiedyś na A2 widziałem parę zbierającą rzeczy rozsypane na drodze - box
    się otworzył (marki nie zauważyłem). Na szczęscie była 6 rano w niedzielę i
    pusto było...

    --
    Axel

  • 22. Data: 2018-06-30 12:55:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2018 09:01:38 +0200, Axel napisał(a):

    > Sugerujesz, że jak ktoś w Niemczech jedzie na autostradzie 200+ to jest
    > nienormalny?
    > Uzasadnisz?

    No, jesli 99% jedzie wolniej, to ten jest ... nienormalny :-)

    J.

  • 23. Data: 2018-06-30 12:58:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

> [...]

    > się otworzył (marki nie zauważyłem). Na szczęscie była 6 rano w niedzielę i

    Z Taurusem wg producenta wolno 130 km/h, ale już przy 110-120 i wysokim
    aucie każdy podmuch wiatru jest bardzo nieprzyjemny.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 24. Data: 2018-06-30 16:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Axel n...@s...mu ...

> [...]
    > Ale kiedyś na A2 widziałem parę zbierającą rzeczy rozsypane na
    > drodze - box się otworzył (marki nie zauważyłem). Na szczęscie była

    To zalezy od widocznosci, ilosci pasów - sa miejsca gdzie mozna i nic sie
    nie dzieje, aczkolwiek w 99% miejsc to nic nie dająca głupota.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 25. Data: 2018-07-01 01:18:49
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-30 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Axel n...@s...mu ...

    > To zalezy od widocznosci, ilosci pasów - sa miejsca gdzie mozna i nic sie
    > nie dzieje, aczkolwiek w 99% miejsc to nic nie dająca głupota.

    Skoro nic się nie dzieje to gdzie tu głupota ?

  • 26. Data: 2018-07-01 05:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > Skoro nic się nie dzieje to gdzie tu głupota ?

    hmm...
    zbiory rozłączne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 27. Data: 2018-07-01 21:13:12
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "J.F." wrote in message news:neab4u8mliu0.5yfmle9yzq96$.dlg@40tude.net...

    > No, jesli 99% jedzie wolniej, to ten jest ... nienormalny :-)

    W Niemczech na braku ograniczenia? Wolne żarty. Żeby 99% jechało wolniej, to
    trzeba jechać jakieś 250 ;-P

    --
    Axel

  • 28. Data: 2018-07-01 23:04:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-01 o 21:13, Axel pisze:

    > W Niemczech na braku ograniczenia? Wolne żarty. Żeby 99% jechało
    > wolniej, to trzeba jechać jakieś 250 ;-P

    500

  • 29. Data: 2018-07-02 06:25:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 21:13:12 +0200, Axel napisał(a):

    > W Niemczech na braku ograniczenia? Wolne żarty. Żeby 99% jechało wolniej, to
    > trzeba jechać jakieś 250 ;-P

    Trzeba by policzyc - ostatnio srednia IMO wzrosla, ale 200 nadal moze
    wystarczyc.
    Pytanie czy taka definicja nienormalnosci pasuje :-)

    J.

  • 30. Data: 2018-07-02 16:48:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2018 19:15:52 +0200, collie napisał(a):

    > Dzisiaj w Obi widziałem wielki kufer zamykany w trzech miejscach
    > jednym zamkiem, w cenie niecałe 800 zł. Marki nie pomnę.

    A to dziwne, bo na stronie nie mają nic podobnego. Jakie miasto?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl