eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKuchenka mikrofalowa w samochodzie :-DRe: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feed.news.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest
    .net!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!new
    shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 21 Mar 2013 20:15:56 +0100
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120909 Firefox/15.0.1
    SeaMonkey/2.12.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
    References: <khvgbv$2ut2$1@news2.ipartners.pl> <ki27ni$k9u$1@pippin.nask.net.pl>
    <ki2g9d$cu2$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <ki3vk7$udd$1@mx1.internetia.pl>
    <ki626u$lnr$2@node2.news.atman.pl> <ki6dv3$an$1@mx1.internetia.pl>
    <ki6iri$4jh$2@node2.news.atman.pl> <ki97bf$7n5$1@mx1.internetia.pl>
    <ki9d98$22o$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <sbY1t.90357$%q1.43419@fx12.fr7>
    <ki9om9$b0g$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <kic22v$auj$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <514ac981$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <514af130$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <514af130$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 34
    Message-ID: <514b5c6d$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.196.155
    X-Trace: 1363893357 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1268 83.6.196.155:22138
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:644821
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik J.F napisał:
    > Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał w
    > Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
    >>> Wracając natomiast do meritum, po wciśnięciu sprzęgła, jeden suw pracy
    >>> wystarczy, żeby rozkręcić silnik do wysokich obrotów. Możemy policzyć.
    >>> Przy 3000 obr/min mamy suw pracy co 10 ms. Zatem regulator musi mieć
    >>> bezwładność mniejszą niż 10 ms i pewnie ma, skoro większość z
    >>> dyskutantów tak uważa.
    >
    >> Właśnie dokonałeś anihilacji momentu bezwładności silnika -
    >> stanowiącego tak do 20% ogólnej bezwładności całego pojazdu w bilansie
    >> sił przyspieszających...
    >
    > Ale to chyba w duzej ciezarowce. Bo u siebie wciskam na luzie gaz i
    > silnik wchodzi na maks obroty ponizej sekundy.

    Na dwójce zasprzęglony poniżej kilku... Dokładnie jak napisałem - moment
    bezwładności silnika sięga do 20% ogólnej bezwładności pojazdu - czyli
    nie "10 ms" a "poniżej sekundy" mamy. Parę rzędów wielkości wolniej jak
    reakcja pętli regulacji alternatora. Czyli gość bredzi jak potłuczony.

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: