  • 31. Data: 2011-02-06 15:34:28
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-06 15:32, kml pisze:

> [...]
    a-zycia-kubicy,8673430,1,klip.html#
    > Wyborcza twierdzi, że wycinali go przez 90 minut z wraku :/

    Barierka zamiast pomóc w tym przypadku zaszkodziła jak widać.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 32. Data: 2011-02-06 15:36:24
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    a-zycia-kubicy,8673430,1,klip.html#

    > Barierka zamiast pomóc w tym przypadku zaszkodziła jak widać.

    Musiało być naprawdę albo konkretne walnięcie skoro ona się rozerwała i
    weszła do środka albo ta barierka była jakaś lewa. Strach mysleć co by
    zostało ze zwykłego samochodu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 33. Data: 2011-02-06 16:05:19
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Musiało być naprawdę albo konkretne walnięcie skoro ona się rozerwała i
    > weszła do środka albo ta barierka była jakaś lewa. Strach mysleć co by
    > zostało ze zwykłego samochodu.

    Dlaczego lewa?
    Bariery sa montowane tak, ze wczesniejsza nachodzi na nastepna i gdyby
    uderzyl praw strona, to by sie na niej poslizna. Uderzajac "pod wlos" tak
    sie to wlasnie konczy...

    --
    Picasso

  • 34. Data: 2011-02-06 18:33:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-06 14:45, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Odmienność charakterystyki prowadzenia mogła mieć znaczenie
    > Oto przykład - jeżeli jesteś przeciętnym kierowcą w ruchu miejskim, to
    > większość aut zachowuje się podobnie np. na dodanie/odjęcie gazu w
    > zakręcie itd.
    > Przy jeździe wyczynowej gdy wybitny kierowca wykorzystuje auto w 100% to
    > każdy niuans prowadzenia ma soje znaczenie.
    > Ze zdjęć wygląda, jakby Skoda nadziała się jak na rożen na barierkę.
    > Może odmienność auta spowodowała błędny manewr - np o 10% za dużo gazu w
    > zakręcie?

    Nie tak do konca. Auto bylo ustawione dokladnie tak, jak sobie zyczyl
    kierowca. Zawieszenia rajdowe kosztuja kilkadziesiat tys. zl wlasnie po
    to, zeby ustawic je zgodnie z zyczeniem kierowcy. Przypuszczam, ze
    bardziej byl wjezdzony w skode niz w to co ma w garazu, bo na jezdzenie
    prywatnym autem pewnie nie mial nawet czasu.

    Co do Kubicy: no coz, taka robota + splot nieszczesliwych przypadkow +
    jego blad.
    Niech chlopak zdrowieje i wraca do jezdzenia (jesli bedzie chcial,
    zakladam i mam nadzieje, ze bedzie mogl).

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 35. Data: 2011-02-06 23:12:54
    Od: "Wiaderko" <k...@6...com>

    "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> wrote in message
    > Za onetem
    > "Robert Kubica i Jakub Gerber wypadli z trasy pierwszego odcinka
    > specjalnego rozgrywanego we Włoszech rajdu Ronde di Andora - podaje portal
    > f1.pl.
    >
    > Skoda Fabia S2000 Roberta Kubicy uderzyła lewą stroną w barierę, a
    > samochód po stronie kierowcy uległ zmiażdżeniu. Odcinek został przerwany.

    Czechosłowacki syf "Skoda" niesie śmierć. Czemu dopuszcza sie do ruchu takie
    pseudosamochody ???

    --
    W.

  • 36. Data: 2011-02-06 23:26:27
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 23:12, Wiaderko pisze:
    > "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> wrote in message

    > Czechosłowacki syf "Skoda" niesie śmierć. Czemu dopuszcza sie do ruchu
    > takie pseudosamochody ???

    Jak kilku kierowców rajdowych się wypowiadało (na tym bazuję - bo nie
    mam takich osobistych doświadczeń) Fabia S2000 jest bardzo wymagającym
    samochodem - mało przewidywalna i nerwowa w prowadzeniu. Może gdyby miał
    więcej doświadczenia w prowadzeniu TEGO samochodu...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 37. Data: 2011-02-07 01:24:23
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Fabia S2000 jest bardzo wymagającym samochodem - mało przewidywalna i
    > nerwowa w prowadzeniu. Może gdyby miał więcej doświadczenia w prowadzeniu
    > TEGO samochodu...

    Znaczy sie takie efemizmy slow: gowno, badziewie, wyrob samochodopodobny ?

    Nie moga napisac prawdy, bo ich VW do sadu zawola...
    --
    Picasso

  • 38. Data: 2011-02-07 01:26:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 01:24:23 +0100, P_ablo wrote:

    >Znaczy sie takie efemizmy slow: gowno, badziewie, wyrob samochodopodobny ?
    >Nie moga napisac prawdy, bo ich VW do sadu zawola...

    Nie znasz sie - to tak jak z rwd - samochod jest swietny, tylko
    kierowca nie moze byc d* :-)

    J.

  • 39. Data: 2011-02-07 08:46:58
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 14:54, kml pisze:

    > A ja myśle, że jednak ten pociąg do rajdów nie bierze się znikąd. Może
    > F1 to jednak nie było TO...

    Kubica przeciez sam mowil, ze F1 to nie jest to.
    IMHO w F1 jezdzil dla kasy... F1 to zwykla komercja dla plebsu.

    --
    Karolek

  • 40. Data: 2011-02-07 11:24:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    >
    > Nie moga napisac prawdy, bo ich VW do sadu zawola...

    Coś w tym jest co napisałeś:

    "Czy skoda fabia s2000 evo 2 to trudny samochód w prowadzeniu?

    - Jeździłem nim kilkakrotnie, bo współpracowałem z firma tuningową, która
    przygotowała auto również Robertowi. To trudny w prowadzeniu, bardzo nerwowy
    samochód. Nadsterowny, tył bardzo szybko ucieka. Szybko i nieoczekiwanie. To
    auto wymaga wielu kilometrów treningów. Robert nie miał tyle czasu.
    Kilometrów zabrakło mu na pewno, przecież tym samochodem jeździł pierwszy
    raz."

    http://www.sport.pl/F1/1,96398,9063638,Narowista_sko
    da_fabia__skandal_z_przedluzajaca_sie.html