  • 41. Data: 2011-02-07 12:31:26
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/02/2011 14:23, DoQ wrote:

    > Tak właśnie było.

    Ooo, kolejny "naoczny swiadek" z Onetu..

    Kamil

  • 42. Data: 2011-02-07 13:01:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > Jak kilku kierowców rajdowych się wypowiadało (na tym bazuję - bo nie
    > mam takich osobistych doświadczeń) Fabia S2000 jest bardzo wymagającym
    > samochodem - mało przewidywalna i nerwowa w prowadzeniu. Może gdyby miał
    > więcej doświadczenia w prowadzeniu TEGO samochodu...

    Mało przewidywalne w prowadzeniu = gejowe, a nie wymagające. Zresztą moim
    zdaniem ogólnie skody kiepsko się prowadzą.

  • 43. Data: 2011-02-07 13:47:41
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wiaderko" <k...@6...com> napisał w wiadomości
    > "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> wrote in message

    > Czechosłowacki syf "Skoda" niesie śmierć. Czemu dopuszcza sie do ruchu
    > takie pseudosamochody ???

    Jeden zabił nam Sikorskiego (jakoś sam się uratował)
    a Skoda uszkodziła nam naszego Roberta.
    Może chcieli zabić go w Skodzie???.

  • 44. Data: 2011-02-07 13:49:19
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Nie znasz sie - to tak jak z rwd - samochod jest swietny, tylko
    > kierowca nie moze byc d* :-)

    Świetny???
    ... tylko pruje się jak puszka ananasów.

  • 45. Data: 2011-02-07 13:49:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2011 12:01, to wrote:
    > begin Wojciech Smagowicz [ZIWK]

    > Mało przewidywalne w prowadzeniu = gejowe, a nie wymagające. Zresztą moim
    > zdaniem ogólnie skody kiepsko się prowadzą.

    Ale wiesz, ze ta skoda z octavia diesel kombi ma tyle wspolnego, co
    ksiegowa z wyuzdana gwiazda porno? Obydwie co prawda maja dwa cycki, ale
    prowadza sie zdecydowanie inaczej.

    Kamil

  • 46. Data: 2011-02-07 14:25:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Feb 2011 13:49:19 +0100, Artur(m) wrote:

    >Świetny???
    >... tylko pruje się jak puszka ananasów.

    Jak kazdy. Barierka jest z blachy 3mm czy grubszej, dopiero lekko
    opancerzony transporter sie nie spruje.

    Czy ja dobrze uslyszalem - prawa reka i prawa noga ? Od srodka ?

    J.

  • 47. Data: 2011-02-07 14:34:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak kazdy. Barierka jest z blachy 3mm czy grubszej, dopiero lekko
    > opancerzony transporter sie nie spruje.
    >
    > Czy ja dobrze uslyszalem - prawa reka i prawa noga ? Od srodka ?

    Nie widziałeś zdjęć?
    Barierka wjechała centralnie przez komorę silnikową i ścianę grodziową do
    środka auta.

  • 48. Data: 2011-02-07 14:37:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2011 13:25, J.F. wrote:

    > Jak kazdy. Barierka jest z blachy 3mm czy grubszej, dopiero lekko
    > opancerzony transporter sie nie spruje.
    >
    > Czy ja dobrze uslyszalem - prawa reka i prawa noga ? Od srodka ?

    Podobno chwile po wypadku sluzby porzadkowe wymienialy zarowki w
    swiatlach mijania tej skody..

    Kamil

  • 49. Data: 2011-02-07 15:11:44
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a)

    > Czy ja dobrze uslyszalem - prawa reka i prawa noga ? Od srodka ?

    Tak, bo weszło do środka jak dzida.

    --
    Tomek

  • 50. Data: 2011-02-07 15:34:59
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    P_ablo wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:iin72m$2l5$1@inews.gazeta.pl...

    > Znaczy sie takie efemizmy slow: gowno, badziewie, wyrob
    > samochodopodobny ?

    Pierdu smerdu.

    Z tego samochodu to jest taka sama skoda, jak z bolidu F1 Kubicy -
    renówka.

    --
    Pozdro
    Massai