  • Data: 2011-02-07 21:55:41
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:iiplsf$rpe$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    pg

    > co za ironia, bariera _ochronna_ go poharatała. Chyba była projektowana na
    > mniejsze prędkości.

    Jak pamiętam włoskie bariery w wielu miejscach, to bardziej przerdzewiałego
    badziewia to nawet w Polsce nie widziałem, więc jest szansa, że i ta lata
    świetności miała dawno za sobą.
    Co do prędkości - tam mógł mieć góra w okolicach 100 km/h, więc raczej to
    nie projekt bariery zawinił.
    Nie projektuje się chyba specjalnie barier na prędkości zdecydowanie niższe.