  • Data: 2011-02-08 00:30:00
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-06 14:43, Axel pisze:

    > "marjan" <k...@g...com> wrote in message

    > Samochod nie wyglada zle na zdjeciach, ale... na Polsat News pokazali
    > zdjecie wnetrza auta - z przodu na srodku zamiast podlogi jest dziura. I
    > stad pewnie te obrazenia prawej reki (barierka weszla do srodka?)

    Wygląda na to że weszła do środka w okolicach połączenia grodzi, podłogi
    i tunelu. Przeszła przez cały samochód i wyszła tyłem:
    http://cache.daylife.com/imageserve/0erhdhB1xS0bO/61
    0x.jpg
    Zdjęcie nie wygląda na fake.

    Od spodu powinien mieć płytę ochronną która jest poniżej, albo na równi
    z podłogą, nad płytą silnik ze skrzynią, więc niesamowity pech, że
    bariera jednak znalazła drogę do środka.
    No chyba że na asfalt nie założył płyty, chociaż przy dzisiejszych
    masach minimalnych chyba się tak nie robi.