  • Data: 2011-02-07 18:04:45
    Temat: Re: Kubica - wypadek na rajdzie :(
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-07 17:58, Kamil pisze:

    > Tego samego Kuzaja, ktory powiedzial:
    > "Kubica krótko trenował Skodą, ale dla tak doświadczonego jak on
    > kierowcy, kilkanaście przejechanych kilometrów nowym samochodem, pozwala
    > go poznać"

    "Jeździłem nim kilkakrotnie, bo współpracowałem z firma tuningową, która
    przygotowała auto również Robertowi. To trudny w prowadzeniu, bardzo
    nerwowy samochód. Nadsterowny, tył bardzo szybko ucieka. Szybko i
    nieoczekiwanie. To auto wymaga wielu kilometrów treningów. Robert nie
    miał tyle czasu. Kilometrów zabrakło mu na pewno, przecież tym
    samochodem jeździł pierwszy raz."

    To ma być profesjonalne przygotowanie do rajdu tak?
    Ale polski as nie musi ćwiczyć, ma to we krwi. Zupełnie jak polski
    pilot, który to potrafi na drzwiach od stodoły lądować.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com