  • 21. Data: 2010-05-18 10:24:34
    Temat: Re: Kubica :)
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 18 May 2010 10:14:01 +0200, Axel na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Przeczytaj jeszcze raz, co napisalem.

    Skoro nic się nie dzieje, to komentatorzy są nieco wyalienowani :)

    > Jak sie nie ma pojecia o F1, to trzeba sluchac.

    Ale nie tego trio. Bo wtedy przyjmujesz kompletnie błędny punkt widzenia.

    > Mogl tylko liczyc na blad Vettela, a Vettelowi sie bledy zdarzaja raczej
    > rzadko.

    Rzadko ? Ja bym powiedział, że nawet często. A jak jest pod presją to
    szanse wzrastają. Zresztą - rok temu w Monako rozwalił się zupełnie nie
    naciskany przez nikogo ;-)

    > Predzej spodziewalem sie problemow z samochodem, albo z oponami.

    Opony nie. Ale bolid tak. Zresztą Webber miał polecenie "zadbania" o
    samochód.

    "Kiedy człowiek wyzdrowieje, zapomina o swoim lekarzu; kiedy kobieta
    wyjdzie za mąż, zapomina o swoich rodzicach. Ordoskie"

  • 22. Data: 2010-05-18 10:49:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Really? Czytalem gdzies wywiad z Kubica, ktory sam stwierdzil, ze za
    > szybko chcial przyspieszyc i to go zgubilo.

    Zgadza sie, tak sadzil gdy jeszcze o awarii nie wiedzial.

  • 23. Data: 2010-05-18 11:49:10
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 17/05/2010 19:36, Axel wrote:

    > No to gdyby Kubica nie przytarl opony, moze ciut mocniej by naciskal
    > Vettela. A do wyprzedzenia, zwlaszcza na tym torze jeszcze bardzo
    > daleko. Wystarczylo popatrzec, ile czasu meczyl sie Alonso z di Grassim,
    > jezdzacym wolniej od Alonso 4-5s na okrazeniu.

    Alonso wyprzedzal w niedziele na TYM torze chyba z 8 razy wiec opowiedz
    tez jak lykal reszte, nie tylko Di Grassi'ego. Poza tym Tegoz wlasnie
    szybkiego Alonso, na koniec wyprzedzil Szumacher (czy mial do tego prawo
    czy nie to sie okaze)
    I na koniec: ja odwolalem sie do slow MarcinJM'a:
    "nie mial szans zagrozic vettelowi", uwazam ze zagrazac to on zagrazal
    vettelowi, a mial nawet szanse wyprzedzic. Oczywiscie przy odrobinie
    szczesliwszym splocie wypadkow niz te, ktore zaistnialy, ale szanse byly
    wiec nie opowiadaj kolego bajek, bo nawet nie wiesz jakie czasy by
    Kubica krecil przy sprawnym bolidzie, a przypuszczam, ze nie gorsze -
    co? Poza wszystkim wyprzedzanie to takze bledy kierowcy poprzedzajacego,
    a naciskanym latwiej je popelnic, to tez powoduje ze szansa byla...
    szanse sa zawsze!

  • 24. Data: 2010-05-18 12:16:54
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 18 May 2010 10:49:10 +0100, go! na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Alonso wyprzedzal w niedziele na TYM torze chyba z 8 razy wiec opowiedz
    > tez jak lykal reszte, nie tylko Di Grassi'ego.

    5 razy. Samochody wolniejsze o 5-6 sek. Resztę przeskoczył jak zjechali na
    pit stop albo witali się z bandami. A z di Grassim to akurat miał
    największe problemy. Reszta można powiedzieć zjeżdzała mu z drogi ;-)

    "Pedant: Niejeden pedant stoi na straży bałaganu. Brudziński Wiesław"

  • 25. Data: 2010-05-18 14:00:55
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> wrote in message

    > Skoro nic się nie dzieje, to komentatorzy są nieco wyalienowani :)

    Wiesz, jak komentarze sa takie "Prowadzi Kowalski... nie, przeprawszam, to
    Nowak... a nie, jednak Kowalski... a moze Nowak?" to po prostu sie noz w
    kieszeni otwiera...

    > Ale nie tego trio. Bo wtedy przyjmujesz kompletnie błędny punkt widzenia.

    Bez przesady. Poczatkujacy i tak nie zrozumie do konca, co i dlaczego mowia.
    A bedzie lapal o co chodzi. Z samej wizji nic nie wywnioskuje.

    > Rzadko ? Ja bym powiedział, że nawet często. A jak jest pod presją to
    > szanse wzrastają. Zresztą - rok temu w Monako rozwalił się zupełnie nie
    > naciskany przez nikogo ;-)

    Ostatnio bledy glownie popelnial jego samochod. A dojechanie do mety bez
    hamulcow z przodu to bylo mistrzostwo swiata....

    > Opony nie. Ale bolid tak. Zresztą Webber miał polecenie "zadbania" o
    > samochód.

    Dlaczego nie opony? Jechali wystarczajaco dlugo na jedym zestawie, zeby cos
    sie zaczelo dziac. A Webber jechal duzo szybciej niz Vettel, wiec mu w koncu
    powiedzieli, zeby nie przeginal, bo Red Bulle sa awaryjne...

    --
    Axel

  • 26. Data: 2010-05-18 14:02:37
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > 5 razy. Samochody wolniejsze o 5-6 sek. Resztę przeskoczył jak zjechali na
    > pit stop albo witali się z bandami. A z di Grassim to akurat miał
    > największe problemy. Reszta można powiedzieć zjeżdzała mu z drogi ;-)

    Dokladnie. Jak auto jest sporo wolniejsze, to mozna probowac wyprzedzac...

    --
    Axel

  • 27. Data: 2010-05-18 14:10:20
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 18 May 2010 14:00:55 +0200, Axel na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Dlaczego nie opony? Jechali wystarczajaco dlugo na jedym zestawie, zeby cos
    > sie zaczelo dziac.

    Dlatego, że Monako to tor uliczny o małej przyczepności, i w związku z tym
    opony wytrzymują dużo. Dużo więcej niż normalnie. Najlepszym przykładem
    jest Alonso, który przejechał cały dystans na jednym komplecie i nie miał
    większych problemów.

    "Szukając poparcia, łatwo zostać popychadłem."

  • 28. Data: 2010-05-18 23:32:34
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Dlatego, że Monako to tor uliczny o małej przyczepności, i w związku z tym
    > opony wytrzymują dużo. Dużo więcej niż normalnie.

    Nie musisz mi tlumaczyc rzeczy, ktore wiem. Wez pod uwage, ze duzo sie w tym
    sezonie zmienilo (np. bolidy ruszaja bardzo ciezkie) i nie do konca bylo
    wiadomo, jak sie beda zachowywac opony. W poprzednim wyscigu Hamilton tez
    myslal, ze dojedzie...

    > Najlepszym przykładem
    > jest Alonso, który przejechał cały dystans na jednym komplecie i nie miał
    > większych problemów.

    Sugerujesz, ze go zdyskwalifikowali, bo nie uzyl obu rodzajow opon?
    Ciekawe....
    Alonso zmienial opony.
    (pierwszy zaczales wymyslac, ze nie napisalem, ze o F1 chodzi...)

    --
    Axel

  • 29. Data: 2010-05-18 23:34:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:

    > Sugerujesz, ze go zdyskwalifikowali, bo nie uzyl obu rodzajow opon?

    Sugeruje pewnie, że dwa kółka wykonane spacerowym tempem nic nie zmieniły.
    A ilość następnych przejechanych za SC wyrównała je z nawiązką.

  • 30. Data: 2010-05-19 09:49:54
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 18 May 2010 23:34:45 +0200, Cavallino na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Sugeruje pewnie, że dwa kółka wykonane spacerowym tempem nic nie zmieniły.
    > A ilość następnych przejechanych za SC wyrównała je z nawiązką.

    Na "miękkiej" mieszance to on przejechał chyba jedno kółko. Zjechał zaraz
    po wypadku Hulkenberga, a ten był przecież na L1. A okresy jazdy za SC nie
    są dobre dla opon - ich schładzanie i ponowne rozgrzewanie nie wpływa na
    ich właściwości pozytywnie.

    "Piorun nigdy nie uderza dwa razy w to samo miejsce."