  • 1. Data: 2010-05-16 15:02:47
    Temat: Jaki bagaznik dachowy?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czy ktos poleci mi stosunkowo niedrogi, a pakowny bagaznik dachowy? Nie
    musi miec niesamowicie niskiego oporu, bo rocznie nie zrobie z nim wiecej
    jak 2-3 tys. km. Istotne, zeby byl pakowny i solidny.

    Samochod to Mondeo mk2 kombi, relingi sa.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-05-16 15:17:42
    Temat: Re: Jaki bagaznik dachowy?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 May 2010 15:02:47 +0200, Maciek wrote:
> [...]
    >jak 2-3 tys. km. Istotne, zeby byl pakowny i solidny.
    >Samochod to Mondeo mk2 kombi, relingi sa.

    Uwaga do mk1 - mondeo ma wypukly dach, i np pod narty warto przemyslec
    bagaznik o wyzszych slupkach.

    J.