  • 11. Data: 2010-05-17 12:40:16
    Temat: Re: Kubica :)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    go! pisze:

    > Mial, ale je zmarnowal kolo 50-ego kolka

    Czy ty ogladales poprzednie wyscigi? Pamietasz moze, kto dominowal na torze?
    Moim zdaniem kubica nie byl zagrozeniem dla vettela. Nie tracac pozycji
    na starcie mial szanse na 2 miejsce.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 12. Data: 2010-05-17 13:57:29
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 17/05/2010 11:40, MarcinJM wrote:

    > Czy ty ogladales poprzednie wyscigi? Pamietasz moze, kto dominowal na
    > torze?

    A czy ty ogladales moze konferencje prasowa i pamietasz moze co mowil
    Vettel oraz Kubica o wczorajszym sciganiu?
    Jesli nie to ci przypomne ze Kubica po zjezdzie kolejnego SC zblokowal
    jedno z przednich kol, dzieki czemu stalo sie, jak okreslil kwadratowe
    co skutkowalo duzymi wibracjami, takze na kierownicy. Im blizej konca
    tym intensywniej zastanawial sie czy nie zjechac do pitstopu. Mimo tego
    Vettel sie wypowiadal, ze czul ciagle oddech Kubicy i byl przez niego
    mocno naciskany.
    Na pytanie co by bylo gdyby bylo i czy mial szanse wyprzedzic Niemca
    gdyby jechal bez uszkodzen - odpowiedz sobie sam.

  • 13. Data: 2010-05-17 18:16:26
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Rewelka, na starcie stracil, nieco opoznil start

    Chcial przyspieszyc, ale za duzo momentu dal i zgubil trakcje. Zreszta
    ogladajac wyscig nie moglem sie oprzec wrazeniu, ze tor jest, mimo ze
    suchy, bardzo sliski. Co rusz na ostrzejszych zakretach ktorys boka
    lapal.
    --
    Olleo

  • 14. Data: 2010-05-17 19:31:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...

    > Chcial przyspieszyc, ale za duzo momentu dal i zgubil trakcje.

    A jednak to byla awaria sprzegla.

  • 15. Data: 2010-05-17 20:36:56
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "go!" <g...@g...nospam.us> wrote in message

    > A czy ty ogladales moze konferencje prasowa i pamietasz moze co mowil
    > Vettel oraz Kubica o wczorajszym sciganiu?

    A ty ogladales cos wiecej niz wczorajszy wyscig? Studio przed wyscigiem
    przynajmniej?

> [...]
    > intensywniej zastanawial sie czy nie zjechac do pitstopu. Mimo tego Vettel
    > sie wypowiadal, ze czul ciagle oddech Kubicy i byl przez niego mocno

    No to gdyby Kubica nie przytarl opony, moze ciut mocniej by naciskal
    Vettela. A do wyprzedzenia, zwlaszcza na tym torze jeszcze bardzo daleko.
    Wystarczylo popatrzec, ile czasu meczyl sie Alonso z di Grassim, jezdzacym
    wolniej od Alonso 4-5s na okrazeniu.

    --
    Axel

  • 16. Data: 2010-05-18 00:23:39
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 17 May 2010 20:36:56 +0200, Axel na pl.misc.samochody napisał(a):

    > A ty ogladales cos wiecej niz wczorajszy wyscig? Studio przed wyscigiem
    > przynajmniej?

    Znaczy co ? Bełkot polsatowskich słoneczek, przy akompaniamencie sikająceo
    po nogawkach Zientarskiego ? To co się dzieje w studio i komentarz podczas
    samego wyścigu to najbardziej żenujący obraz F1 jaki może być. Panowie nie
    mają pojęcia o tym co się dzieje na torze, a wszelkie informacje czerpią z
    komentatora LT na f1.com. Z jakimś 1-2 minutowym opóźnieniem :)

    Niestety, ale oglądanie tego z tym komentarzem wymaga wiele samozaparcia.
    Bez fonii to już nie to samo, a niemieckiego nie trawię. Do anglojęzycznej
    transmisji nie mam dostępu. Całe studio F1 w polsacie to jedna wielka
    pomyłka i całkowity brak profesjonalizmu oraz. Nie wspominając o
    maksymalnym cięciu wydatków, kosztem widzów i widowiska.

    "Miłości trzeba się uczyć i jeszcze raz uczyć; ten proces nie ma końca."

  • 17. Data: 2010-05-18 07:40:27
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > A jednak to byla awaria sprzegla.

    Really? Czytalem gdzies wywiad z Kubica, ktory sam stwierdzil, ze za
    szybko chcial przyspieszyc i to go zgubilo.
    --
    Olleo

  • 18. Data: 2010-05-18 09:22:07
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> wrote in message

    > Znaczy co ?

    Znaczy to, ze na tym torze nie daje sie wyprzedzac (poza szczegolnymi
    przypadkami) - tego by sie dowiedzial...

> [...]
    > pomyłka i całkowity brak profesjonalizmu oraz. Nie wspominając o
    > maksymalnym cięciu wydatków, kosztem widzów i widowiska.

    No to obejrzyj sobie jakas transmisje z wyscigow amerykanskich na
    Eurosporcie - w porownaniu z tym, transmisje polsatowskie to szczyt
    profesjonalizmu ;-)
    Oczywiscie, komentatorzy sa denerwujacy i wyjatkowo malo spostrzegawczy. Ale
    jak sie nie oglada wyscigow regularnie i nie poczyta o przepisach itp. to
    zawsze lepiej ogladac z takim komentarzem niz zadnym (zeby potem nie walic
    takich kwiatkow o tym, ze Kubica mogl wyprzedzic Vettela).

    --
    Axel

  • 19. Data: 2010-05-18 09:50:53
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 18 May 2010 09:22:07 +0200, Axel na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Znaczy to, ze na tym torze nie daje sie wyprzedzac (poza szczegolnymi
    > przypadkami) - tego by sie dowiedzial...

    Nie daje się wyprzedzać w F1 - to chciałeś powiedzieć ? Popatrz na skróty
    formuły Renault z ostatniego wyściu - da się wyprzedzać? Da. Zresztą - brak
    wyprzedzania to nie bolączka Monako, tylko F1 ogólnie.

    > No to obejrzyj sobie jakas transmisje z wyscigow amerykanskich na
    > Eurosporcie - w porownaniu z tym, transmisje polsatowskie to szczyt
    > profesjonalizmu ;-)

    Tam się nic nie dzieje, jeżdżą w kołko i tyle. F1 z obecnymi regulacjami
    dojdzie do tego samego, tylko tory będą bardziej pokręcone.

    > Ale jak sie nie oglada wyscigow regularnie i nie poczyta o przepisach
    > itp. to zawsze lepiej ogladac z takim komentarzem niz zadnym

    To w żadnym wypadku nie należy słuchać tria Boro-Kochan-Zientar - ich
    własna interpretacja rzeczywistości jest nieco oderwana od realiów.

    > (zeby potem nie walic takich kwiatkow o tym, ze Kubica mogl wyprzedzic
    > Vettela).

    Ależ oczywiście, że mógł. Trzymał się za nim w najmniejszej możliwej ze
    względów aerodynamicznych odległości i czychał na błąd.

    "Człowiek nie może żyć bez nieustannej ufności w coś niezniszczalnego.
    Franz Kafka"

  • 20. Data: 2010-05-18 10:14:01
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    > Nie daje się wyprzedzać w F1 - to chciałeś powiedzieć ?

    Tak, w F1 na tym torze - o tym rozmawiamy...

    > Popatrz na skróty
    > formuły Renault z ostatniego wyściu - da się wyprzedzać?

    ... a nie o wyscigach Porsche Cup, ani formuly Renault. Jakby tak w kapsle
    na tym torze zagrac - to by bylo dopiero wyprzedzanie...

    > Da. Zresztą -
    > brak wyprzedzania to nie bolączka Monako, tylko F1 ogólnie.

    Szczegolnie na _tym_ torze.

    > Tam się nic nie dzieje, jeżdżą w kołko i tyle. F1 z obecnymi regulacjami
    > dojdzie do tego samego, tylko tory będą bardziej pokręcone.

    Przeczytaj jeszcze raz, co napisalem.

    > To w żadnym wypadku nie należy słuchać tria Boro-Kochan-Zientar - ich
    > własna interpretacja rzeczywistości jest nieco oderwana od realiów.

    Jak sie nie ma pojecia o F1, to trzeba sluchac. Jak sie ma pojecie, to sie
    slucha jednym uchem, a 90% wypuszcza drugim... a przede wszystkim oglada sie
    live timing.

    > Ależ oczywiście, że mógł. Trzymał się za nim w najmniejszej możliwej ze
    > względów aerodynamicznych odległości i czychał na błąd.

    Oczywiscie, ze nie mogl. Mogl tylko liczyc na blad Vettela, a Vettelowi sie
    bledy zdarzaja raczej rzadko. Predzej spodziewalem sie problemow z
    samochodem, albo z oponami.

    --
    Axel