  • 1. Data: 2010-05-16 16:09:57
    Temat: Kubica :)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Rewelka, na starcie stracil, nieco opoznil start, ale chyba nie mogl
    przewidziec, ze vettel pojdzie az tak mocno na prawa. Caly wyscig w
    zasadzie bez wiekszych odstepstw od czolowki.
    Gratulacje.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-05-16 17:56:50
    Temat: Re: Kubica :)
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    MarcinJM pisze:
    > Rewelka, na starcie stracil, nieco opoznil start, ale chyba nie mogl
    > przewidziec, ze vettel pojdzie az tak mocno na prawa. Caly wyscig w
    > zasadzie bez wiekszych odstepstw od czolowki.
    > Gratulacje.

    Moze jakies konkrety?
    Który dojechał na metę?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2010-05-16 18:54:36
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    Dojechał trzeci i był prawie cały wyścig blokowanuy przez Vettela, który
    jak sie okazało nie potrafi jeździć na technicznie wymagających torach,
    tylko na tych lotniskach budowanych przez Hermana.

  • 4. Data: 2010-05-16 19:03:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 May 2010 18:54:36 +0200, Perełka wrote:
    >Dojechał trzeci i był prawie cały wyścig blokowanuy przez Vettela, który
    >jak sie okazało nie potrafi jeździć na technicznie wymagających torach,
    >tylko na tych lotniskach budowanych przez Hermana.

    To taki sport - niedawno sie usmialem, bo w tym sezonie to Kubica
    zaczal byc "nie do wyprzedzenia", czego oczywiscie dyzurna para
    komentatorow nie powie :-)

    Vettel az tak zle nie jechal - no ale z powodu paru wypadkow sie nie
    dowiemy na ile Webber by go odskoczyl. Zreszta i on mogl przejsc na
    pozycje "na 1 miejsce nie mam szans, oszczedzam silnik i opony".

    Jesli chodzi o czolowke to wyscig byl nudny - jechali sobie w kolko i
    tyle. Za to z tylu szalal Alonso - nawet w Monaco mozna wyprzedzac :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-05-16 19:25:45
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Perełka pisze:
    > Dojechał trzeci i był prawie cały wyścig blokowanuy przez Vettela, który
    > jak sie okazało nie potrafi jeździć na technicznie wymagających torach,
    > tylko na tych lotniskach budowanych przez Hermana.

    Bez jaj, nie mial szans zagrozic vettelowi w zadnym momencie wyscigu

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-05-16 20:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dojechał trzeci i był prawie cały wyścig blokowanuy przez Vettela, który
    > jak sie okazało nie potrafi jeździć na technicznie wymagających torach,
    > tylko na tych lotniskach budowanych przez Hermana.

    ROTFL
    Vettel go blokował?
    Chyba zartujesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 7. Data: 2010-05-16 20:24:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 May 2010 18:00:32 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >ROTFL
    >Vettel go blokował? Chyba zartujesz?

    No powiedzmy ze Kubica stale sie trzymal te poltorej sekundy za
    Vettelem.

    Na tyle daleko ze "nie naciskal", na tyle blisko ze nie mozna
    powiedziec ze Vettel byl szybszy. A Kubica .. moze i by mogl byc.

    Czy byla to maksymalna predkosc Vettela, czy po prostu szybciej mu sie
    nie chcialo tez sie juz nie dowiemy.

    J.

  • 8. Data: 2010-05-16 20:32:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 16 May 2010 20:24:11 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No powiedzmy ze Kubica stale sie trzymal te poltorej sekundy za
    > Vettelem.

    No właśnie nie do końca stale. Były momenty, kiedy różnica była
    mniejsza.

    > Czy byla to maksymalna predkosc Vettela, czy po prostu szybciej mu sie
    > nie chcialo tez sie juz nie dowiemy.

    Zwłaszcza że mógł oszczędzać auto po dwóch wyścigach, gdzie
    trapiły go awarie.

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2010-05-16 21:46:58
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 16 May 2010 19:03:09 +0200, J.F. na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Za to z tylu szalal Alonso - nawet w Monaco mozna wyprzedzac :-)

    Samochód wolniejszy o 5-6 sek. to każdy ciul może wyprzedzić ;)

    "Prawdziwa miłość zawsze milczy: wyrazem prawdy są czyny, nie słowa.
    William Shakespeare"

  • 10. Data: 2010-05-17 10:23:15
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 16/05/2010 18:25, MarcinJM wrote:

    > Bez jaj, nie mial szans zagrozic vettelowi w zadnym momencie wyscigu

    Mial, ale je zmarnowal kolo 50-ego kolka