  • Data: 2009-03-06 15:49:55
    Temat: Re: Ktos zna tego warriora
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Tak to ze mną jest ze nie raz zrobię jakiś głupi błąd. No cóż nie
    miałem czasu poprawić tego, bo byłem w pracy. Jeśli kogoś to aż tak
    bardzo razi to przepraszam, na przyszłość będę ostrożniejszy. Nie będę
    pisał dlaczego tak jest bo juz widziałem jak traktowaliście takie
    osoby.... a ja chciałbym tego uniknąć bo juz jakiś czas tu pisze...

    Warrior do turystyki ?? Swiat staje na glowie...

    --

    No tak sie składa ze pojechałem warriorem do Fracji wiec jak by
    niebyło dało sie..... Niebyło to zbyt komfortowe ale jak sie chce to

    Sławek

    Rswarrior + FJR