  • Data: 2009-03-07 17:46:40
    Temat: Re: Ktos zna tego warriora
    Od: Laphroaig <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:

    > Ale srebrny lakierowany czy srebrny-anodowane aluminium ?

    chodzilo o anodowane aluminium, myslalem, ze srebrne v-rody tylko takie byly

    > To na pewno byl Rocker ?

    cus takiego :
    http://www.american-v.co.uk/news/news/HD2008/08-FXCW
    .jpg
    lampa, okolice licznika, czesc lag , polka dziwnie wykonczona.
    Nie znam sie na tym, ale bylo to matowe i bardziej szare niz srebrne.
    Felgi chyba tez takie byly.

    --
    pozdr
    laphroaig