  • Data: 2009-03-07 11:42:57
    Temat: Re: Ktos zna tego warriora
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ozz wrote:

    > W takim razie mam pytanie do objezdzonych w temacie, czy sa jakies
    > wieksze roznice pomiedzy wspomnianym Warriorem, a 2-letnim VTX 1300 i
    > 10-letnia duza Shadow jesli chodzi o wygode jazdy i prowadzenie.

    ja Ci moge powiedziec jaka jest róznica między VTX (1800 ale w komforcie
    jest to samo co 1300) a Drag Starem 1100

    Wiec róznica jest absolutnie kolosalna na dłuższej trasie, w trzymaniu na
    zakrętach, hamowaniu, przyspieszaniu, dzwięku (mówie o dzwięku silnika, a
    nie tłumika).
    Pod tymi względami VTX jest naprawde mega fajny tylko ... ciężki jak
    cholera. Postawienie go do piony z bocznej nóżki (mówie o 1800) wymaga
    mocnego zaparcia.

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI