  • 121. Data: 2016-03-10 13:49:43
    Temat: Re: Ktos wreszcie ruszyl glowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbpspt$a57$1@dont-email.me...

    > oczywiście, Ty wiesz lepiej co mam. To może mi powiesz gdzie położyłem
    > modem USB bo mi się zawieruszył?

    Koń Ci go zjadł, poszukaj w stajni.

  • 122. Data: 2016-03-10 13:53:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message

    > ale pisz "dla mnie" "według mnie", bo posługujesz się absolutami i
    > zgrywasz mega-guru-najmądrzejszego i dlatego ludzie mają cię za pracownika
    > marketingu apla albo świra-fanatyka.

    Pokaż mi gdzie Ty używasz takich fraz gdy wyrażasz swoją opinię.
    Zacytujesz?
    Tego się nie robi, bo to jest dla wszystkich oczywiste ze wyrażam
    swoją własną opinię a nie uniweralną prawdę.

    > widocznie nie był to w mniemaniu inżynierów problem.
    > Jak widać po wątku, w mniemaniu userów też nie jest.

    ... albo rozwiązanie wciąż objęte jest strzeżonym patentem.

    > jaki to dysk i czy ma dodatkowe zasilanie?

    WD passport i jest zasilany z tej właśnie wtyczki USB.

    > Kokietujesz tylko :)

    Używam kilku ich produktów, z których przypadkiem jestem zadowolony
    i tego nie ukrywam reagując na applo-fobię niektórych grupowiczów.

  • 123. Data: 2016-03-10 13:53:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > Żeby nie wyjść na pszemola, wypadałoby toto uzasadnić.

    Wyciąłeś uzasadnienie.

  • 124. Data: 2016-03-10 13:54:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Hehe, Pszemol - dobry jestes.
    > Nawet wrzucajac niewienne info o kabelku portafisz niezlego flejma zrobic.
    > Przynajmniej widac, ze ktos jeszcze ta grupe czyta.

    :-) dziękuję ...za słowa uznania?

  • 125. Data: 2016-03-10 16:44:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 10 Mar 2016 06:53:36 -0600, Pszemol wrote:

    > Wyciąłeś uzasadnienie.

    Bzdura. Dalej był bełkot na inny temat.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 126. Data: 2016-03-10 17:00:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Po czym wnioskujesz, że rozumieją?

    po tym, że ty nie rozumiesz.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 127. Data: 2016-03-10 17:54:46
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/4/2016 8:18 AM, J.F. wrote:

    > A gdzie tam.
    > Przeciez bedzie USB-C z jednej strony, a Apple wymysli cos jeszcze
    > innego ze swojej :-)
    >
    > J.

    nie rozumiem w ogole o co takie zamieszanie
    http://www.amazon.com/Certified-Skiva-Lightning-micr
    oUSB-connectors/dp/B00HEU1JGI

  • 128. Data: 2016-03-10 23:17:41
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-10 o 13:53, Pszemol pisze:

    > Pokaż mi gdzie Ty używasz takich fraz gdy wyrażasz swoją opinię.
    > Zacytujesz?

    To miło, że mnie stawiasz za wzór :) Nie sądziłem, że mam tu fanów.
    Jednak obawiam się, że wbrew pierwszemu wrażeniu nie jestem idealny i
    możesz się przejechać na bezkrytycznym traktowaniu moich wypowiedzi.

    Ale niech będzie - zacytuję. Porównajmy więc:

    "osobiście mocne siedzenie wtyczki w gnieździe rzadko kiedy wydaje mi
    się wadą"

    vs

    "mocne siedzenie wtyczki w gnieździe ZAWSZE jest wadą"

    Widzisz różnicę?

    > Tego się nie robi, bo to jest dla wszystkich oczywiste ze wyrażam
    > swoją własną opinię a nie uniweralną prawdę.

    pw

    > ... albo rozwiązanie wciąż objęte jest strzeżonym patentem.

    i to coś dobrego/złego/innowacyjnego/ograniczającego rozwojowość? Jak
    myślisz?

    > WD passport i jest zasilany z tej właśnie wtyczki USB.

    Sam sobie odpisałeś - nie musisz wozić zasilacza bo masz pokraczną wtyczkę.

    > Używam kilku ich produktów, z których przypadkiem jestem zadowolony
    > i tego nie ukrywam reagując na applo-fobię niektórych grupowiczów.

    Nie, nie, nie... Ja jestem zadowolony z Durexów, ale nie znajdziesz
    moich postów, w których nieproszony wychwalam ich niezwykłość i wyższość
    nad konkurencją.

    By było bardziej pod grupę - jestem zadowolony z kolejnego chińczyka,
    którego kupiłem, ale nie pamiętam bym przyszedł na grupę i zaczął tematy
    o wyższości Lenovo/ZTE/Xiaomi nad Samsungiem/Nokią/Applem.

    Przemyśl to.

  • 129. Data: 2016-03-11 00:41:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nbs5n6$u72$1@dont-email.me...

    > po tym, że ty nie rozumiesz.

    fascynujące. powrotu do zdrowia życzę.

  • 130. Data: 2016-03-11 00:43:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    b.com...

    > nie rozumiem w ogole o co takie zamieszanie
    > http://www.amazon.com/Certified-Skiva-Lightning-micr
    oUSB-connectors/dp/B00HEU1JGI

    Ja też nie rozumiem... apple-hejterzy nie wiele potrzebują
    do flejma: jeden link wysłałem i wątek na 1000 postów jest :-)