  • 11. Data: 2016-02-02 22:45:26
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 22:41, janusz_k pisze:

    > Ja też na zasilaczu, ale rozebrałem go i naprawiłem :) działa świetnie.
    > Spróbuj czy ci wszystkie zakresy chodzą, to naprawdę porządny miernik i
    > świetnie pracuje, jest szybki i dokładny. Bargraf ma super.

    Najpierw musi się włączyć to potem mogę testować zakresy.

  • 12. Data: 2016-02-03 18:56:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 22:45, ww pisze:

    > Najpierw musi się włączyć to potem mogę testować zakresy.

    To podłącz zasilacz 6V pod baterie i zobacz czy ruszy.
    Mnie sprzedawca po dwóch dniach odpowiedział, mogą mi wysłać
    inny lub samą płytę główną, podziękowałem bo juz mi działa,
    ale Ty możesz do niego napisać, pewnie nie zostawi Cię z zepsutym
    miernikiem.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2016-02-04 10:48:48
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-03 o 18:56, janusz_k pisze:

> [...]
    > inny lub samą płytę główną, podziękowałem bo juz mi działa,
    > ale Ty możesz do niego napisać, pewnie nie zostawi Cię z zepsutym

    Tylko ja nie po to kupuję "sprawdzony i nie wyeksploatowany" miernik
    żeby teraz go wymieniać aż może trafie na działający (a raczej na
    "wyglądający że działa"). To miał być wzorcowy miernik według którego
    skalibruje sobie pozostałe chińskie cuda za 15 zł.

    Nawiasem mówiąc coś tam pokazuje ale to wygląda jak jakieś głupoty.
    Czasami pomiar wygląda poprawnie, potem rezystancja jest 3 razy zawyżona
    a potem jeszcze więcej. Na razie podejrzewam swoje niedoczytanie
    czegoś w instrukcji ale ona nie jest przecież aż tak długa.

  • 14. Data: 2016-02-04 14:38:07
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Ale mój wcale tak źle nie wygląda. Najgorszy jest ten smród i obrzydliwa
    > lepkość. Trochę umyłem i jest lepiej ale długo jeszcze będę musiał myć
    > rece po każdym dotknięciu.
    >
    > Drugi problem jest taki, że na razie nie udało mi się tego włączyć.

    No to masz podstawy do odstąpienia od umowy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 15. Data: 2016-02-04 14:40:08
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 22:43, janusz_k pisze:

    > Piłeś dzisiaj? jak piłeś to nie pisz, nawet nie wiesz co to za miernik.

    Uszkodzony? Piłeś - nie kupuj.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 16. Data: 2016-02-04 18:41:12
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-04 o 14:40, Mario pisze:

    > Uszkodzony?
    Nawet uszkodzony jest więcej wart od tego UT.

    Piłeś - nie kupuj.

    Mój działa, więc rady zastosuj sobie sam.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 17. Data: 2016-02-04 22:53:02
    Od: Mario <M...@...pl>

  • 18. Data: 2016-02-05 18:57:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-04 14:40, Mario wrote:
> [...]

    Ponieważ oryginalnego posta nie widzę pozowlę sobie odpowiedzieć tutaj.

    Podsumujmy fakty:
    1) Kupujesz Fluke
    2) Kupujesz kompletnie rozwalona kupę złomu która ktoś rzucał o scianę
    (bo te pęknięcia ciezko wyjasnić inaczej).
    3) Kupujesz miernik ktory smierdzi, być może z powodu zalania, albo
    kilku lat "lekkiej pracy" w hali przemysłowej galwanizerni czy innym
    miłym dla elektroniki miejscu
    4) Kupujesz miernik który nie ma kalibracji
    5) Kupujesz miernik który ma precyzję 0.5 promila plus minus dwa zdechłe
    prusaki w okolicy rezystorów pomiarowych
    6) Kupujesz Fluke.

    Jak rozumiem że naistotniejsze punkty to 1 i 6. Ale pozostałe punkty
    powodują że miałbym większe zaufanie do chińskiego gówna niż do miernika
    wyjętego wprost z kubła na smieci, nawet jesli to byłby Fluke z górnej
    półki.

    To nie jest Fluke. To był Fluke.

    PS. Miałem dawno temu ten model. Taki sobie. Przy deformacjach obudowy
    zmieniał wskazania (nowy był), dlatego po zobaczeniu tej akucji i
    uszkodzeń pozostało się tylko roześmiać nad stanem "laserowo
    kaliborwanych rezystorów pomiarowych z jajami pajaków i zaschnietym
    keczupem".

  • 19. Data: 2016-02-05 19:09:29
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Mario wrote:

    > No to masz podstawy do odstąpienia od umowy.

    Od samego początku miał 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 20. Data: 2016-02-05 20:15:05
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-04 o 22:53, Mario pisze:

    > "A działa Ci? bo ja dostałem uszkodzonego niestety"
    Przecież napisałem że naprawiłem, był niekontakt
    na konektorach, teraz działa prawidłowo,
    sprawdzałem kalibrację z miernikiem 6 1/2 cyfry
    i także jest dobrze. Więc jestem zadowolony, miernik
    szybki i dokładny. Piszczek mógłby być głośniejszy
    bo niestety słabo go słyszę, ale to wina że mam juz słaby
    słuch na >4khz.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

    PS Sprzedawca także stanął na wysokości zadania, był gotów mi go
    wymienić lub wysłać nową płytę główną.