    From: ww <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Date: Thu, 4 Feb 2016 10:48:48 +0100

    W dniu 2016-02-03 o 18:56, janusz_k pisze:

    > To podłącz zasilacz 6V pod baterie i zobacz czy ruszy.
    > Mnie sprzedawca po dwóch dniach odpowiedział, mogą mi wysłać
    > inny lub samą płytę główną, podziękowałem bo juz mi działa,
    > ale Ty możesz do niego napisać, pewnie nie zostawi Cię z zepsutym
    > miernikiem.

    Tylko ja nie po to kupuję "sprawdzony i nie wyeksploatowany" miernik
    żeby teraz go wymieniać aż może trafie na działający (a raczej na
    "wyglądający że działa"). To miał być wzorcowy miernik według którego
    skalibruje sobie pozostałe chińskie cuda za 15 zł.

    Nawiasem mówiąc coś tam pokazuje ale to wygląda jak jakieś głupoty.
    Czasami pomiar wygląda poprawnie, potem rezystancja jest 3 razy zawyżona
    a potem jeszcze więcej. Na razie podejrzewam swoje niedoczytanie
    czegoś w instrukcji ale ona nie jest przecież aż tak długa.