  • Data: 2016-02-11 17:09:21
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-10 o 20:59, Kris pisze:

    > Jedyne 315pln. Okazja.
    > Brać w ciemno;)
    > Ps
    > Mam podejrzenie graniczące z pewnością że osoby które kupiły Fluke którego

    fotki linkowałem przed zakupem zdjęć tych nie obejrzały tylko szybko
    kliknęły

    "kup teraz" bo to okazja bo Fluke.
    > Po prostu nie wierzę że ktoś widząc te fotki wywaliłby za ten szmelc ponad 100zł

    Zacytuję fragment aukcji "
    UWAGA!
    Oferowane przyrządy mają niewielkie pęknięcia obudowy (jedno lub dwa).
    Nie wynika to z udarów, a jedynie z faktu, że przyrządy były montowane
    do stendu pomiarowego w tych miejscach i w związku z tym powstały te
    wyszczerbienia. W żadnym wypadku nie przeszkadzają w normalnym
    użytkowaniu przyrządu.
    Przyrząd nie jest wyeksploatowany.
    Udzielam gwarancji rozruchowej.
    Licytujesz przyrząd wraz z kompletem kabli pomiarowych oraz skanem
    instrukcji obsługi w języku angielskim.
    "

    --
    Pozdr