  • Data: 2016-02-10 21:46:08
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.02.2016 20:35, ww wrote:
> [...]
    ml

    > Witać te mierniki są wyjątkowo mało fotogeniczne. Po wytarciu
    > ich (właściwie to tylko jednego bo drugiego mi się już nie
    > chciało) nie ma już śladu po tym śmietnikowym wyglądzie. Dlatego
    > tym bardziej uważam, że ocenianie ich po zdjęciach nie miało
    > sensu.

    Grupowe wróżki na podstawie zdjęc oceniły, że to badziew. Ty je
    wytarłeś, zasiliłeś, potestowałeś (12 k zamiast 10 k) i stwierdziłeś, że
    w praktyce są lepsze niż się spodziewałeś.
    Nie wiem czy to syndrom sztokholmski, czy chcesz sam siebie przekonac,
    że potrafisz podejmować racjonalne decyzje. Twoja sprawa na co wydajesz
    pieniądze, ale niektórych na tej grupie nie przekonasz, że to była dobra
    decyzja.

    --
    pozdrawiam
    MD