    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktoś się orientuje czy ta lampa ma wymienne żarniki?
    Date: Tue, 11 Mar 2014 21:39:39 +0100

    W dniu 2014-03-11 03:28, Pszemol pisze:
    > "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czy mają w środku bebechy HID czy zwykłe puszki dla halogena?
    > Jeśli HID, to ile kosztują takie w sklepie i gdzie taki sklep w Krakowie?
    > Chętnie popatrzę i pozwiedzałbym takie sklepy ;-)

    Tak to jest, jak się coś szuka ;)
    Jak szukałem LED-ów do jazdy dziennej (dobrych), to znajdowałem xenony.
    Teraz, jak szukam xenonów, to widzę wyciągarki (których też kiedyś
    szukałem z małym powodzeniem), tylko tylko coś mało xenonów :(

    Na razie znalazłem auto-soft.pl przy Balickiej, ale oni mają tylko
    palniki i przetwornice.

    Zobacz może w terenowiec.pl przy Klimeckiego. Mają trochę reflektorów i
    szperaczy, a wymienić żarówkę na HID to już żaden problem.

    Masz też "klasykę" - wesem.pl we Wieliczce - może najpierw tam uderz.

    > Dla rybek ok, dla koralowców z pewnością za mało...

    Nie znam się na rybkach i akwariach. Tyle tylko, że w zaprzyjaźnionej
    firmie stoi sobie takie coś około 450L - jest już co pooglądać.

    Natomiast wiele lat temu ktoś mi mówił, że jeśli za mało światła, to
    glony, zaś jeśli za dużo, to też nie jest dobrze. Szczegółów nie pamiętam.

    A akwaria słonowodne, to już na pewno zdecydowanie "wyższa szkoła
    jazdy". Pozazdrościć :)
    Słonowodne, to muszą mieć chyba dużą pojemność?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam