  • 31. Data: 2011-10-23 00:24:03
    Temat: Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 22 Oct 2011 14:29:27 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message
    >news:3ma4a75ti29h6dcb0fbh9oirtdf741l52t@4ax.com...
    >>>http://www.flickr.com/photos/36051817@N06/6267498
    923/in/set-72157627676365939

    >> sony tablet s.
    >
    >Brawo, rozpoznałeś jako pierwszy!

    nie ma za co.
    nie wiedzialem, ze biore udzial w wyscigach. <rs>

  • 32. Data: 2011-10-23 00:30:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:

    Nagroda! Dopominaj się o nagrodę! ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 33. Data: 2011-10-23 00:30:21
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-22 20:12, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    Spokojnie, ćwiczenie czyni mistrza...

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 34. Data: 2011-10-23 00:35:20
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Krystek napisał:
    > 2011-10-23 02:24, rs wysłał(a) wiadomość:

    > Nagroda! Dopominaj się o nagrodę! ;)

    W nagrode jest ta kobieta czy ten tablet? :)

  • 35. Data: 2011-10-23 07:50:13
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-10-2011 o 02:35:20 Mateusz <m...@v...pl> napisał(a):

    > W nagrode jest ta kobieta czy ten tablet? :)

    Wiadomym, że każdy wybrałby wypas tablet lub wypas smartfona, od kobiety..
    ;)

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 36. Data: 2011-10-23 07:55:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 09:50, Piotr M pisze:

    > Wiadomym, że każdy wybrałby wypas tablet lub wypas smartfona, od
    > kobiety.. ;)

    Bo łatwiej zdobyć kobietę niż dobrego smartfona? ;)

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2011-10-23 08:07:19
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-10-23 02:17, Pszemol wrote:

    > Chyba nie... a dlaczego?? Co to za pomysł?

    To była irionia. Nie rozpoznałeś?

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 38. Data: 2011-10-23 10:39:51
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Wiadomym, że każdy wybrałby wypas tablet lub wypas smartfona, od
    > kobiety.. ;)
    Tia, zwłaszcza gdy miałby być z nim/nią na bezludnej wyspie.

    MD

  • 39. Data: 2011-10-23 11:16:14
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Bo łatwiej zdobyć kobietę niż dobrego smartfona? ;)

    Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
    niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

  • 40. Data: 2011-10-23 11:59:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-10-2011 o 13:16:14 Mateusz <m...@v...pl> napisał(a):

    > Mniejsze ryzyko brac tablet, ktorego specyfikacje sprawdzisz na necie,
    > niz kobiete ze zdjecia bez glowy ;)

    W tablecie przynajmniej specyfikacja jest stała, a kobieta zmienną jest ;P