  • 21. Data: 2011-10-22 18:13:18
    Temat: Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> wrote in message
    news:j7uilc$ma$1@news.onet.pl...

    > Jak na mój gust to jakaś starsza kobieta ;)

    Bingo! A zamówiła jakieś chipsy z serem i salsą...
    To była meksykańska (?) knajpa na lotnisku w Kansas City.

  • 22. Data: 2011-10-22 18:13:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja juz jestem w tym wieku, ze wole młodsze ;)

    Musimy być w tym samym wieku, Rafał ;-)

  • 23. Data: 2011-10-22 18:54:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-10-2011 20:10, Pszemol pisze:

    > O co Ci chodzi z domofonem?

    O zdjęcie, domofonem robiłeś?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2011-10-22 19:19:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > O zdjęcie, domofonem robiłeś?

    Nie wiedziałem że domofony mogą zdjęcia robić... :-)

    A to co widziałeś to jest duże powiększenie wycięte ze zdjęcia
    zrobionego celowo bez flasha w słabiutko oświetlonej knajpie.
    Flash wyłączyłem celowo aby nie zwracać na siebie uwagi :-))

  • 25. Data: 2011-10-22 19:29:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.pl> wrote in message
    23/in/set-72157627676365939

    > sony tablet s.

    Brawo, rozpoznałeś jako pierwszy!

  • 26. Data: 2011-10-22 19:59:33
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol"
    > "Rafał Łukawski"

    > Musimy być w tym samym wieku, Rafał ;-)

    Jeśli to niesie ze sobą konieczność takiego drakońskiego samoograniczenia,
    to ja zdecydowanie odmawiam starzenia się!

    --
    LP

  • 27. Data: 2011-10-22 20:07:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-10-2011 21:19, Pszemol pisze:
    > Nie wiedziałem że domofony mogą zdjęcia robić... :-)

    Takie mogą:
    http://www.ealarmy.com.pl/350,CYFRAL/2786,produkt,_Z
    estaw_wideodomofonowy_kolorowy_CYFRAL.html

    > A to co widziałeś to jest duże powiększenie wycięte ze zdjęcia
    > zrobionego celowo bez flasha w słabiutko oświetlonej knajpie.
    > Flash wyłączyłem celowo aby nie zwracać na siebie uwagi :-))

    Aha..

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 28. Data: 2011-10-22 23:12:42
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-10-22 20:13, Pszemol pisze:
    > "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> wrote in message

    > Bingo! A zamówiła jakieś chipsy z serem i salsą...
    > To była meksykańska (?) knajpa na lotnisku w Kansas City.

    A buraki cukrowe tez tam podaja ?

  • 29. Data: 2011-10-23 00:16:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LP" <u...@o...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Jeśli to niesie ze sobą konieczność takiego drakońskiego samoograniczenia,
    > to ja zdecydowanie odmawiam starzenia się!

    Nie nazwałbym tego samoograniczeniem, raczej wyostrzeniem smaku :-)

  • 30. Data: 2011-10-23 00:17:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jerzy Dombczak" <n...@d...net> wrote in message

    > A buraki cukrowe tez tam podaja ?

    Chyba nie... a dlaczego?? Co to za pomysł?