  • 51. Data: 2011-10-24 17:53:39
    Temat: Re: Ktos rozpoznaje tableta/laptopa na zdjeciu?
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 24 Oct 2011 13:19:20 +0200, IDKrzych wrote:

    > Mi tez generalnie się podobał i miło się go trzyma ...
    > z ciekawostek dodam, że to (jak mówi Sony) pierwszy tablet z
    > certyfikatem PlayStation .... i tak mnie ciekawi w sumie co to naprawdę
    > znaczy? ... czyli, że taka tabletowa wersja PSP? ciekawe jak to się
    > sprawdza.

    nie znam sie na konsolach, ale w tym wypadku oznacza to tyle, ze z tego
    tableta jest dostep do internetowego sklepu playstation i powinny na nim
    dzialac gierki, ktore mozna kupic w tym sklepie. nie wiem czy jest jakas
    roznica w dystrybucjach online vs. na cartridge'ach. <rs>

  • 52. Data: 2011-10-26 18:56:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chris wrote:
> [...]
    >
    > Na razie kiepsko ale pewnie troszkę trzeba poczekać na upgrady softu.
    >
    > Wada to taka że dokupiłem kartę 32Gb i tablet ją widzi jako dodatkowe
    > użądzenia do przechowywania danych ale system widzi tylko to jako
    > powiedzmy nośnik bez możliwości podglądu np. fotek/filmów .. taki
    > magazyn gdzie z karty zew. na kartę wew. trzeba transferować pliki
    > żeby je zobaczyć. Lipa straszna ....
    >
    > Druga wada na razie taka (pewnie do poprawy albo nie wiem co robiłem żle)
    > że nie łączy się po BT z tel HTC Desire HD .. może jakiś głupi
    > błąd ale pokazuje połączenie że jest ale nie łączy i nic nie udało mi

    no nie mów mi że nie ma modemu GSM...