  • 21. Data: 2011-10-31 22:44:16
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.10.2011 22:01, Czarek Daniluk pisze:

    > Tikacz poszedł po całości ;) dobrze że nie złożył się w pół ;)

    W audi (3:30) otworzyl sie bagaznik :D

  • 22. Data: 2011-10-31 22:47:03
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał

    > Ładny uskok ;)
    > I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.

    To skutek pewnej wypadkowej oceny bezpieczeństwa, ekonomii i
    względnej jakości pogodzenia interesów społecznych z imperatywem
    wartościowania aksjomatycznego stosunków społecznych. Oczywiście
    na danym etapie funkcjonowania tych interakcji społecznych...
    Czyli wertykalizm moralny słusznie ukaranych zapierdalaczy jest
    obrzydliwy i słusznie został ukarany.

    --
    Hinek

  • 23. Data: 2011-10-31 23:08:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-31 20:21:55 +0000, Rafał Grzelak <s...@s...com> said:

    > Ale jakich wniosków spodziewasz się po takim teście? Napiszą w
    > raporcie, że przejechali z prędkością 40km/h i nic złego sie nie
    > wydarzyło, więc jest to prędkość bezpieczna i nic nie wskazuje na
    > konieczność daleszego jej ograniczania. :>

    Nienienie.
    "...i nic nie wskazuje na konieczność jej podwyższenia."
    ;>

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-10-31 23:11:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Oct 2011 22:00:46 +0100, Voytek <m...@p...pl> wrote:

    >Ładniejszy jest na dojeździe do Stilo, również 40, przy 60 lecisz.

    Kiedyś na drodze w okolicy Karwicy, niedaleko przejazdu kolejowego w
    Karwicy Mazurskiej, brakowało jednej betonowej płyty, z której była
    (jest?) zbudowana ta droga. Tam dopiero była jatka :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2011-10-31 23:17:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-31 21:20, Myjk pisze:
    > Mon, 31 Oct 2011 20:35:01 +0100, neoniusz

    > Abstrahując od wykonania tej łaty...

    Ja wiem - przecież to jeszcze nie jest skończone.

    > Jakby stawiali ograniczenia tam, gdzie
    > faktycznie trzeba, to by nie było podobnych sytuacji. Do dzisiaj pamiętam
    > swój pierwszy zakręt w Austrii poza autostradą. Ograniczenie do 100/h na
    > drodze dwukierunkowej z dwoma pasami. Tylko RAZ chciałem przejechać zakręt
    > 110/h a potem trzymałem się KAŻDEGO ograniczenia. :P

    No proszę, a jak w Polsce nawet jak ograniczenia nie ma (jest
    administracyjne) to część ma to w poważaniu, a jak dostawią
    specjalne to już w ogóle. Zachowałeś się, że tak powiem "rasowo".

  • 26. Data: 2011-10-31 23:17:43
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Bydlę wrote:

    > Nienienie.
    > "...i nic nie wskazuje na konieczność jej podwyższenia."
    > ;>

    Podwyzszania? Przeciez predkosc zabija!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 27. Data: 2011-10-31 23:26:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-31 21:52, DoQ pisze:

    > Z powodu polskiej mentalności, nie patrzenia na znaki pionowe, poziome,
    > w lusterka itp itd. Ogólnie rzecz biorąc - mania wszystkiego w dupsku.

    No bez jaj - ciężko tutaj mówić o mentalności, skoro za tzw.
    zagramanicą szybko się uczą zachowań poprawnych. Zwyczajnie wiedzą,
    że w Polsce niewiele im grozi za nie stosowanie się do przepisów.

    > Czarne punkty nie zdały egzaminu - mimo wielkich tablic, czy czerwonych
    > porowatych malowanek. Znak ograniczenia do 30 z progiem zwalniającym?
    > Też można olać, przecież lepiej rozjebać miskę olejową i przejechać po
    > nim 80tką.

    No daj spokój - na Puławskiej przed hopą Zientarskiego było powtórzone
    50km/h (choć to zabudowany) i dodatkowo chyba A-11) i było to jedną
    z lepszych atrakcji w okolicy - stan nieważkości, lot itd. Jak się
    rozwalił jeden z drugim to płacz, wrzask itd., że to wina zarządcy
    drogi...

  • 28. Data: 2011-10-31 23:40:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-10-2011 23:26, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > z lepszych atrakcji w okolicy - stan nieważkości, lot itd. Jak się
    > rozwalił jeden z drugim to płacz, wrzask itd., że to wina zarządcy

    Bo powinien wcześniej stać jakiś wazon, albo doniczka.
    http://nasygnale.pl/gid,12596082,img,12596224,title,
    Tragedia-w-Drawsku-Pomorskim-BMW-w-kawalkach,galeria
    .html?ticaid=6d4d0

    Kiedys wklejałem - chłopaki skakali sobie na przejeździe kolejowym,
    zapomnieli że BMW to nie samolot i trudno sterować w powietrzu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 29. Data: 2011-10-31 23:41:14
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-31 23:17, Rafał Grzelak pisze:

    > Podwyzszania? Przeciez predkosc zabija!

    No ale po co podwyzszac? Jak bedzie jeszcze nizej, to sie postawi 20km/h...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 30. Data: 2011-10-31 23:41:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Z powodu polskiej mentalności, nie patrzenia na znaki pionowe, poziome,
    > w lusterka itp itd. Ogólnie rzecz biorąc - mania wszystkiego w dupsku.

    Jak większość jest z dupy, to tak to działa. Już dawno dowiedziono, że
    bzdurne przepisy prawa, gremialnie nierespektowane, przyczyniają się do
    olewania prawa jako takiego. I nie trzeba być omnibusem, żeby rozumieć
    dlaczego.

    > Czarne punkty nie zdały egzaminu - mimo wielkich tablic, czy czerwonych
    > porowatych malowanek.

    Bo tamte miejsce trzeba przebudować tak, żeby były bezpieczne, a nie srać
    po nich tablicami.