  • 101. Data: 2011-11-01 20:25:37
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 20:12, Myjk pisze:
    > Tue, 01 Nov 2011 09:56:54 +0100, Artur Maśląg

    > Mnie się pytasz?

    A kogo? A kto napisał "Znaczy tymczasowo nie da się zrobić DOBRZE"?

    > To ty napisałeś, że "jeszcze nie jest skończone".

    A i owszem.

    > To aż takie skomplikowane na odcinku 4 metrów?

    Cóż, skomplikowane w sumie nie jest, ale kosztowne i pracochłonne.
    Do tego trzeba drogę zamknąć.

    > Zawsze mogą wybudować tymczasowo próg zwalniający. :P

    Niekoniecznie - dla mnie wystarczy oznakowanie. Gdybym nie honorował
    ograniczeń (w tym i polskich) to bym dawno rowery pogubił...

  • 102. Data: 2011-11-01 20:33:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 20:19, Myjk pisze:
    > Tue, 01 Nov 2011 19:53:49 +0100, Artur Maśląg

    > Podaj numerki z najbliższego losowania totka, jasnowidzu.

    Przypomnę Ci na co nie opowiedziałeś:
    "
    > Gość jedzie szybko, ale po cholerę zjeżdża z
    > całkowicie pustego pasa?

    Może uznał, że nie będzie stał na światłach, tylko myknie prawą, może
    chciał skręcić tylko go siła nośna poniosła, a może poszli do lasu?

    Zapier**** i mamy piękny wypadeczek.
    "

    To w zakresie wróżenia.

    Inna sprawa, że trafiając kogoś z 50km/h (po hamowaniu) ciężko
    rozwalić parę samochodów dość znacznie, po czym zaliczyć rów
    (słup ominął).

    > Przynajmniej się do czegoś przydasz.

    Szukasz wróżki?

  • 103. Data: 2011-11-01 20:34:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Nov 2011 20:22:02 +0100, DoQ

    > No jeśli jesteś w stanie rozwalić trzy samochody po częściowym
    > odhamowaniu z 50tki i wpaść po tym wszystkim do rowu to gratuluje
    > umiejętności.

    Skąd założenie częściowego odhamowania? Tylko tak Ci pasuje do twojej
    teorii? Załóż, że autem jedzie debil bez wyobraźni oraz umiejętności, gdy
    mając wolny lewy pas, postanawia zjechać na prawo, źle wylicza i pakuje się
    z prędkością 50/h w kufer, a potem... do rowu. Co, nie możliwe?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 104. Data: 2011-11-01 20:34:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Nov 2011 20:18:56 +0100, DoQ

    > Tak jest, wygrzebałem sobie przykład,
    > który przeczy twojej i teraz jestem be.

    Nie wątpię, że nie podałbyś tego przykładu, gdyby koleś identycznie
    skasował auto i wylądował po tym w rowie, jadąc z przepisową prędkością.
    Stąd właśnie jesteś be.

    > Ciekawe, że jakoś tak zaciekle nie broniłeś megrimsa,
    > który odwalił niemal identyczny manewr.

    Oczywiście, identyczny. LOL

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 105. Data: 2011-11-01 20:37:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 20:34, Myjk pisze:

> [...]
    > mając wolny lewy pas, postanawia zjechać na prawo, źle wylicza i pakuje się
    > z prędkością 50/h w kufer, a potem... do rowu. Co, nie możliwe?

    Ale opanuj się - mówimy o TYM przypadku, nie o katastrofie Columbii, czy
    jakichś wyimaginowanych scenariuszach.
    Na filmie widać że hamował. Artur założył, że jadąc 50 szkody byłyby
    nieporównywalnie mniejsze - z czym się znowu nie zgadzasz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 106. Data: 2011-11-01 20:40:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 20:34, Myjk pisze:

    > Nie wątpię, że nie podałbyś tego przykładu, gdyby koleś identycznie
    > skasował auto i wylądował po tym w rowie, jadąc z przepisową prędkością.
    > Stąd właśnie jesteś be.

    Znajdź wobec tego lepszy.

    > Oczywiście, identyczny. LOL

    Szybka jazda, zjazd na prawą stronę, nieefektywne hamowanie w ostatniej
    chwili, strzał w niemal stojący samochód i mnóstwo szkód. Co ci się nie
    zgadza? Marki samochodów?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 107. Data: 2011-11-01 20:42:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 20:40, DoQ pisze:
    > W dniu 01-11-2011 20:34, Myjk pisze:
    (...)

    > Szybka jazda, zjazd na prawą stronę, nieefektywne hamowanie w ostatniej
    > chwili, strzał w niemal stojący samochód i mnóstwo szkód. Co ci się nie
    > zgadza? Marki samochodów?

    Też było 50km/h...

  • 108. Data: 2011-11-01 20:43:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 20:34, Myjk pisze:
    > Tue, 01 Nov 2011 20:22:02 +0100, DoQ

    > Skąd założenie częściowego odhamowania?

    Dym z opon to pewnie tylko zasłona dymna - nie hamował...

> [...]
    > mając wolny lewy pas, postanawia zjechać na prawo, źle wylicza i pakuje się
    > z prędkością 50/h w kufer, a potem... do rowu. Co, nie możliwe?

    Możliwe - przy strzale 50km/h wiele się nie dzieje. No ale zaraz -
    skoro przyłożył z różnicą prędkości 50km/h to zdaje się jechał zdrowo
    więcej...

  • 109. Data: 2011-11-01 20:49:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Nov 2011 20:25:37 +0100, Artur Maśląg

    > A kogo? A kto napisał "Znaczy tymczasowo nie da się zrobić DOBRZE"?
    > A i owszem.

    No to sobie odpowiedz.

    > Cóż, skomplikowane w sumie nie jest, ale kosztowne i pracochłonne.

    Uklepanie gleby jest takie pracochłonne i kosztowne? Przecież tutaj
    ewidentnie nie uklepali podłoża przed położeniem czarnucha i się zwyczajnie
    zapadło. Więc postawili ograniczenie.

    > Do tego trzeba drogę zamknąć.

    Droga musiała być tak czy siak zamknięta, bo tę łatę po "odkrywce" zrobili.
    Z tego co widać, już na gotowo. W normalnych warunkach do kolejnego rozkopu
    kładą coś, co da się ponownie bezinwazyjnie rozebrać, kostkę najczęściej, a
    nie asfalt.

    Zawsze to jakieś wyjaśnienie.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 110. Data: 2011-11-01 21:14:19
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-10-31 20:35, neoniusz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=A2516cAESxo
    >
    > Ładny uskok ;)
    > I oczywiście wszyscy mają "40" w dupie głęboko.
    Juz pomijam ludzi olewajacych ograniczenia to zrobienie takiej drogi to
    zwykle skurwysynstwo.
    Powinnio to zrobic tak, zeby nie stwarzac zagrozenia na drodze.
    Nawet przy 40 i sliskiej nawierzchni mozna wyskoczyc komus na czolowke
    jak autem zarzuci.
    Nie znosze takiej bezmyslnosci :-(

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy