  • 91. Data: 2011-11-01 18:40:19
    Temat: Re: Ktoś chce poskakać?
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-11-01, Axel <a...@o...niespamuj.pl> wrote:
    > W niedziele jechalem oplotkami z powodu korka na przebudowywanym odcinku
    > Lublin-Piaski i trafilem na ograniczenie 20 km/h i znak "roboty drogowe".
    > Oczywiscie zadnego sladu po robotach drogowych nie bylo...

    W Polsce jeszcze nie iwpadli na zachodnie rozwiązanie zakrywania lub
    przekrecania znaków o 90 stopni tyłem do kierowcy na noc albo na czas
    gdy roboty nie są prowadzone. Lepiej miec w dupie a policaje czy inne
    strazniki miejskie mają pole do popisu stojac z szuszara na takich jakze
    niebezpiecznych odcinkach.

    --
    WildS

  • 92. Data: 2011-11-01 19:32:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 18:40, WildS pisze:

    > W Polsce jeszcze nie iwpadli na zachodnie rozwiązanie zakrywania lub
    > przekrecania znaków o 90 stopni tyłem do kierowcy na noc albo na czas
    > gdy roboty nie są prowadzone.

    O słodka naiwności, nieświadomości i małostkowości. Oczywiście, że
    wpadli i to dawno temu. Zakrywanie/przekreślanie jest dość często
    stosowane. Co do odwracania - 90 stopni to nie jest tyłem, a
    bokiem i jest stosowane. Problem w tym, że tak naprawdę nie wiadomo
    czy zrobiły to służby, czy ekipa wracająca z imprezy. Znając
    inercję reakcji służb różnych to może być to różnie i człowiek nie
    może być pewien kto to zrobił i w jakim celu.

    > Lepiej miec w dupie a policaje czy inne strazniki miejskie mają
    > pole do popisu stojac z szuszara na takich jakze
    > niebezpiecznych odcinkach.

    A skąd taki wniosek, skoro nikt nie pisał, że tam siedzieli?

  • 93. Data: 2011-11-01 19:45:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Nov 2011 12:47:57 +0100, DoQ

    > Że jak?

    Czytać nie potrafisz?

    > Ale do nie do mnie pytanie dlaczego jechał za szybko.

    Przeczytaj ponownie jakie było pytanie. Gdyby jechał z przepisową
    prędkością i doprowadził do podobnej kolizji (bezsensowny zjazd z wolnego
    pasa i pieprznięcie w stojący samochód), to co byłoby wg ciebie przyczyną?

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 94. Data: 2011-11-01 19:53:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-01 19:45, Myjk pisze:
    > Tue, 01 Nov 2011 12:47:57 +0100, DoQ

    > Czytać nie potrafisz?

    LOL

    > Przeczytaj ponownie jakie było pytanie. Gdyby jechał z przepisową
    > prędkością i doprowadził do podobnej kolizji (bezsensowny zjazd z wolnego
    > pasa i pieprznięcie w stojący samochód), to co byłoby wg ciebie przyczyną?

    Gdyby jechał z przepisowa prędkością to by do wypadku nie doszło, w
    najgorszym wypadku skończyłoby się na drobnej stłuczce.

  • 95. Data: 2011-11-01 19:57:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 19:45, Myjk pisze:
    > Czytać nie potrafisz?

    O znowu ci się żyłka napina bo sytuacja nie pasuje do teorii?

    > prędkością i doprowadził do podobnej kolizji (bezsensowny zjazd z wolnego
    > pasa i pieprznięcie w stojący samochód), to co byłoby wg ciebie przyczyną?

    Ale nie jechał z przepisową prędkością, zjechał prawo, nie zdążył
    wyhamować, wjechał w tył stojącego samochodu i zakończył rajd w rowie.
    To proste jak 2+2, czego nie rozumiesz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 96. Data: 2011-11-01 20:12:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Nov 2011 09:56:54 +0100, Artur Maśląg

    > A cóż to znaczy tymczasowo?

    Mnie się pytasz? To ty napisałeś, że "jeszcze nie jest skończone".

    > Znaczy za każdym razem mają to doprowadzać
    > do stanu autostradowego,

    To aż takie skomplikowane na odcinku 4 metrów?

    > ponieważ większość baranów nie zwolni do prędkości na znaku?

    Zawsze mogą wybudować tymczasowo próg zwalniający. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 97. Data: 2011-11-01 20:17:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Nov 2011 19:57:00 +0100, DoQ

    > Ale nie jechał z przepisową prędkością, zjechał prawo, nie zdążył
    > wyhamować, wjechał w tył stojącego samochodu i zakończył rajd w rowie.
    > To proste jak 2+2, czego nie rozumiesz?

    Jadąc przepisowo też mogłby nie zdążyć wyhamować, wszystko to kwestia
    momentu podjęcia głupiej decyzji o zjechaniu z wolnego pasa na ten zajęty
    przez inne auta -- czego tutaj nie rozumiesz? Wygrzebałeś sobie przykład
    pasujący do twojej teorii i się niezdrowo podniecasz swoją racją.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 98. Data: 2011-11-01 20:18:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 20:17, Myjk pisze:

> [...]
    > przez inne auta -- czego tutaj nie rozumiesz? Wygrzebałeś sobie przykład
    > pasujący do twojej teorii i się niezdrowo podniecasz swoją racją.

    Tak jest, wygrzebałem sobie przykład który przeczy twojej i teraz jestem
    be. Ciekawe, że jakoś tak zaciekle nie broniłeś megrimsa, który odwalił
    niemal identyczny manewr.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 99. Data: 2011-11-01 20:19:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Nov 2011 19:53:49 +0100, Artur Maśląg

    > Gdyby jechał z przepisowa prędkością to by do wypadku nie doszło, w
    > najgorszym wypadku skończyłoby się na drobnej stłuczce.

    Podaj numerki z najbliższego losowania totka, jasnowidzu.
    Przynajmniej się do czegoś przydasz.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 100. Data: 2011-11-01 20:22:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-11-2011 20:19, Myjk pisze:

    > Podaj numerki z najbliższego losowania totka, jasnowidzu.
    > Przynajmniej się do czegoś przydasz.

    No jeśli jesteś w stanie rozwalić trzy samochody po częściowym
    odhamowaniu z 50tki i wpaść po tym wszystkim do rowu to gratuluje
    umiejętności.

    Pozdrawiam
    Paweł