  • 11. Data: 2012-06-14 09:25:01
    Temat: Re: Który ultrabook polecacie?
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-06-13 23:31, Dyletant pisze:
    [ciach]

    http://www.komputronik.pl/product/132344/Samsung_NP3
    50U2A_%28NP350U2A-A01PL%29.html

    W realu robi piorunujące wrażenie. Nie ultrabook ale parametry niezłe, a
    z ceną można zejść do 2k.

    --
    radar

  • 12. Data: 2012-06-14 09:26:50
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

    > Chris napisa?(a):
    > Potrafisz powyzsze tezy jakos uzasadnic (nie podpierajac sie o
    > marketingowe materialy obu w/w firm rzecz jasna)?

    Wystarczy zobaczyć na jakość materiałów/podzespołów użytych do budowy obu
    marek. Poza tym design Sony jest dużo ciekawszy niż HP.

  • 13. Data: 2012-06-14 09:31:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    radar nabazgrał(a):

    > W realu robi piorunujące wrażenie.

    W Tesco też ? :)

  • 14. Data: 2012-06-14 09:34:47
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 14.06.2012 08:56, rs pisze:
    > jak chcesz cos rownie solidnego, a dlugowiecznosc jest istotna, to
    > moze makowke airbooka. mam pare laptopow applea, ktore po prostu nie
    > chca pasc na dobre, a juz maja w okolicy 10 lat. znajomi maja airbooki
    > i tez sobie chwala i wcale ich nie oszczedzaja. ale to zalezy jaki
    > masz stosunek ideologiczny do tej firmy.<rs>

    W przypadku produktów appla chyba bardziej istotny jest stosunek
    materialny do tej firmy. Mam wrażenie że stosunek ideologiczny do A.
    jest często tylko dla ukrycia faktu że kogoś nie stać (albo jest za
    skąpy) na produkty A.

    p. m.

  • 15. Data: 2012-06-14 09:38:10
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    m nabazgrał(a):

> [...]
    > często tylko dla ukrycia faktu że kogoś nie stać (albo jest za skąpy) na

    Mając Appla zawsze masz +10 do lansu w firmie :)

  • 16. Data: 2012-06-14 09:52:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dyletant napisa?(a):

    > Chciałbym, żeby bujał gitara, ale żeby nie rzucał się w oczy.

    One wszystkie sa de facto na jedno kopyto.

    > Tylko nie mam pojęcia, czy i3 i5 i7, ile ramu to minimum itd.

    Mam wrazenie, ze dla Ciebie nie ma to znaczenia, byle by
    jakies i z przodu bylo.

    > Nie chcę się wpakować w coś co za 2 lata padnie. Jak Dellik mojego
    > kumpla, pochodził 2 latka i padł. Może to pech, ale na pewno nie o to
    > mi chodzi.

    Nie masz na to wplywu. Chyba, ze dokupisz ekstra pakiet gwarancyjny.

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 17. Data: 2012-06-14 09:55:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

    > Chris napisa?(a):
    > Obie Wasze opinie zwykle wyglaszają Ci, którzy nigdy sprzętu Apple nie
    > używali ;)

    Nie ale mam paru znajomych co używają i sobie chwalą, nie powiem sprzęt
    fajny ale mi bardziej pasuje system od MS-a

  • 18. Data: 2012-06-14 09:58:58
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

    > Chris napisa?(a):
    > HP ma wieksza rozpietosc modeli, od sprzetu marketowego po korporacyjny.
    > Przypuszczam, ze na tym samym poziomie cenowym sprzed od HP nie bedzie
    > sie roznil jakoscia materiałów i podzespołów od sprzętu SONY. W kazdym
    > razie to nadal sa ogolniki a nie jakies konkrety :)

    Siedzę w IT od lat i mam styczność z chyba każdym sprzętem i widzę jakość
    wykonania. Nie powiem, EliteBooki są bardzo fajne i dobrze wykonane ale do
    jakości Sony brakuje im jeszcze troszkę. Róznicę widać po ilości reklamacji
    składancyh na obie marki i niestety HP przoduje i to znacznie jeśli chodzi o
    awaryjność sprzętu.

    > Ok bo o gustach sie nie dyskutuje, niech zwyciezy ladniejszy ;)

    I na tym zostawmy design :)

  • 19. Data: 2012-06-14 10:10:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

  • 20. Data: 2012-06-14 10:27:08
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    januszek nabazgrał(a):

    > Chris napisa?(a):
    > Wyjaśnij co konkretnie masz na myśli - pracujesz w serwisie laptopow?

    Dystrybutor ...

    > Hmm, jeśli zestawimy poziom sprzedaży:
    > http://itreseller.pl/artykuly/raporty-i-analizy/item
    /593-rynek-notebooków-
    > w-q2-i-h1-2011/593-rynek-notebooków-w-q2-i-h1-2011
    > z rankingiem awaryjności:
    > http://naprawalaptopow.com.pl/tag/raport-awaryjnosci
    -laptopow

    Dawno przestałem wierzyć w opinie na internecie, widzę co się dzieje na
    codzień ile jest reklamacji obu marek.

    > To okaże się, że jest odwrotnie niż napisałeś bo Sony mając 3,5% udział
    > w rynku sprzedazy ma 6% w rankingu awaryjności a HP przy 18% udziale w
    > rynku ma 19% w awaryjności. Z tego prosty wniosek, że statystycznie jest
    > dwa razy więszka szansza na to, że popsuje się Sony a nie HP albo
    > inaczej rzecz nazywając sprzęt Sony dwukrotnie częściej ulega awarii niż
    > sprzęt HP.

    Jedno zepsute Ferrari do Ci 10% rynku w PL co nie znaczy że auta są awaryjne
    :)