  • Data: 2012-06-06 14:28:20
    Temat: Re: Który smartfon? Maile, internet, filmy, GPS, gry
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-06-06 13:49, Waldek Godel wrote:

    > Nigdy nie twierdziłem inaczej. Ale w porównaniu z wymienionymi konkurentami
    > i tak jest mistrzem.

    No wlasnie nie jest, przynajmniej w moich zastosowaniach: kalendarz z
    przypomnieniami, telefon/smsy, ze 20-30 min internetu na wifi, troche
    zdjec, czytanie ebookow. SGS2 tutaj wypada lepiej w zakresie zuzycia
    baterii nie wspominajac juz o komforcie.

    > SGS może, SGS2 z pewnością nie - ten ekran ma swoje prawa i tego nie
    > przeskoczysz. A później są jeszcze procesory.

    Tak, wszystko sie zgadza, N8 jednak jest glucha na te argumenty i efekt
    koncowy uwzgledniajac w/w zastosowania jest taki, ze Nokia czesciej
    laduje na ladowarce.