eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtóry olej- Castrol SLX Professional czy Motul 8100 Eco-Nergy 5W-30 - Honda 2,2i-ctdi ??Re: Który olej- Castrol SLX Professional czy Motul 8100 Eco-Nergy 5W-30 - Honda 2,2i-ctdi ??
    From: "gosmo" <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Który olej- Castrol SLX Professional czy Motul 8100 Eco-Nergy 5W-30 -
    Honda 2,2i-ctdi ??
    Date: Mon, 31 Jan 2011 09:55:55 +0100

    Użytkownik "freak502" <f...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:ii4fr7$g8a$1@mx1.internetia.pl...
    > Gdybym wiedział nie zadawałbym tego pytania. Kolego znasz sie na tym i
    > jesteś w stanie mi pomóc ?Wiesz gdzie to sprawdzić i napiszesz jaki wg
    > Ciebie olej jest najlepszy do tego silnika ?

    Z olejami jest tak, że jest tyle najlepszych co osób je rekomendujących.
    Natomiast możesz łatwo sprawdzić oznaczenie jakie powinien mieć olej do
    twojego silnika, na oleju jest podany numer normy. Następnie wchodzisz na
    strony producentów, szukasz specyfikacji i porównujesz parametry, wcześniej
    zapoznawszy się z tym co one oznaczają. A parametrów masz sporo, od lepkości
    poprzez zdolności czyszczenia do temperatury zapłonu.