  • Data: 2012-05-17 09:13:35
    Temat: Re: Który laptop do 1000zł
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Irokez nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > No ale te akurat taką matową mają i lustra nie dostaniesz. I rozdziałka
    > jak napisałeś jest dość często osiągalna.

    Ja tylko podaję sugestię czego szukać :)

    > Pentium M ja bym już darował sobie. Miałem Della C640 z Pentium M 1.8GHz
    > i o ile do internetu był ok, to jakieś Java czy odtwarzanie filmów już
    > dość dobrze obciążały go i wentylator zaczynał już mielić głośno, bo

    PEntium M dawał radę choć trzeba było dać więcej ramu niż w standardzie, ja
    miałem 2 alboo
    4GB nie pamiętam teraz + W7 i wszystko śmigało łącznie z filmami 720p bez
    problemu. CoD2 i MOH-a skończyłem na tym bez problemu na ustawieniach
    wysokich więc dało się grać nawet :) ale już HOMM6 troszkę zamulał :)

    > się grzał. 1400x1050 było za to rewelacja (ale to zależy kto ma jaki
    > wzrok i jaka praca bo w sumie maluczkie wszystko).

    Wyczyścić wiatrak, pewnie się sfu nabrało ... co jakiś czas podsatwić rurę
    odkurzacza i po kłopocie :)
    Ja używam głównie internetu (strony,administarcaja itp) i potrzebuję dużą
    powierzchnię do pracy,

    > Powyższe już są na C2D i tego bym się trzymał + matryca wyższej
    > rozdzielczości. Raczej Della bym brał.

    C2D spokojnie coś się znajdzie, to już nie czasy P M :) Delli nie lubię tak
    samo jak IBM ze względu że to takie ciężkie klocki, kobieta teraz w firmie
    dostała nowego IBM i klnie na niego ... wytrzymały to on jest ale kto
    toporne straszenie i jak jeździe na spotkania to musi brać drugą torbę
    specjalnie na lapka bo się nie mieści w damskiej :) poprzedni HP Pro bez
    problemu się mieścił i ważył dwa razy mniej .