  • Data: 2010-03-03 21:30:03
    Temat: Re: Który internet mobilny najlepszy ?.
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu in news:hmma0r$kt5$1@news.interia.pl
    > Ja mam za 45 zł 5 giga, a z podpisaniem nowej umowy będę mógł dostać 10
    > giga za tą samą cenę.

    mozliwe, pamietam, wpadlem kiedys do playa i cena byla o wiele lepsza,
    wlasnie jakies ok 50 zl za troche wiekszy limit niz moj.
    Ale: max to 1 MB/sek... malo. I to MAX !

    > Niestety wydaje mi się że ów net wolno działa.

    jesli play ma max 1 MB/s, to oczywiscie nie osiaga tego, to jest gorny
    pulap. Pytanie - ile osiaga? I to jest dobre pytanie.
    U mnie w iplus jest max 7 MB/s z kawalkiem, w centrum warszawy miewam
    srednio 2-3 MB/sek,tak sobie, bywa moze ok 4; i sila z gardla nie wyrwe
    nikomu wiecej. Kwestia miejsca w terenie. No, ale zeby bylo chocby owe 2-3
    MB/s realnie i praktycznie, to nie moze byc 1 MB/s jako max :)
    Wiec sadze, ze nawet jak bym wzial teraz [nie biore teraz] za 60 zl 3 giga
    limitu, albo za 75 zl 6 giga limitu, to to jest jakas tam propozycja + 100
    giga/miesiac dodatkowo.

    Jak na moj gust to ja bym uwazal za dobra propozycje taką oto:
    to co mam dotychczas, czyli limit 4 giga podniesc do 6 giga, kwote za
    miesiac = 50 zl brutto [mam 110]. I 100 giga noca dodatkowo, no to juz
    byloby super.

    > Za pomoca czego łączy się ów IPlus. Czy za pomocą jakiegoś modemu
    > podobnego do Huawei E169
    > http://www.cellink.com.au/products/images/Huaweie169
    .jpg
    > czy cuś innego - szybszego ?.

    u mnie jest modem zdaje sie Option. Ja nie wiem, czy to jest kwestia
    modemu... One sa na takim samym poziomie w zasadzie, trzeba spojrzec na
    specyfikacje,ale sadze, ze sa po jednych pieniadzach. Ja wzialem wowczas
    Option, bo ktos i cos mi mowil, ze Huawei bywaja awaryjne... Ale to moze
    jakas plota. Wzialem Option i jest ok.