  • Data: 2010-03-04 14:12:46
    Temat: Re: Który internet mobilny najlepszy ?.
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu in news:hmnn9a$9qp$1@news.interia.pl
    > Cuś takiego ?
    > http://www.ubergizmo.com/photos/2007/11/option-icon-
    225.jpg
    > Wyglądało by na to że nie za badrzo będzie to sprawa modemu (pewnie w
    > środku w Play i IPlus jedo i to samo ustrojstwo) tylko prędkość
    > nadawania sygnału. Po prostu Play tak jak mówiłeś nadaje 1 MB max a
    > Plus 7 MB i stąd różnica.
    > Dzisiaj zrobię pomiary prędkości to wrzucę wyniki, ale tak jak mówiłem w
    > Play-u jest kiepsko i chodzi to wolno - irytująco wolno - nawet w centrum
    > miasta (Katowice) gdzie sygnał powinien byc mocny.

    bez wdawania sie w fizyke [ja akurat pozwalam sobie na to, bom po fizyce :),
    to, zebys nie zapetlał sie w mysleniu:

    i "7", i "1" jest szybkoscia maksymalna. I sa powody, ze ani na siodemce,
    ani na jedynce nie osiagasz tego. Jesli nie osiagasz, to znaczy, ze
    (zazwyczaj) osiagasz mniejsza predkosc. Powody takich spadkow ponizej
    teoretycznej sa identyczne dla obu pulapow maksymalnych.
    To teraz odpowiedz sobie juz sam: z ktorego pulapu lepiej spadac,zakladajac,
    ze powody obnizania max pulapu sa takie same?

    Jednakże: play z ta ich jedynką to jest BARDZO dobra propozycja dla
    mieszkanca miasta (w ktorym play dobrze zaslonil miasto sygnalem), ktory ma
    BARDZO OGRANICZONY budzet, gdy internet jest potrzebny dla poczty i troche
    poszukiwan w sieci. Mozna rzec: playem trafia sie internetem pod strzechy
    miejskie.