  • 1. Data: 2016-08-11 15:56:24
    Temat: Który dostawczak ma przestrzeń ładunkową wysoką na 215cm?
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    Jak w tytule. Najlepiej nie typu "plandeka" i taki, którym mozna jeździć
    z kategorią B.

    Musze przewieźć szafę rackową ze sprzętem, na palecie, a nie mogę jej
    położyć :/

    pozdr

    AM

  • 2. Data: 2016-08-11 16:38:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-08-11 o 15:56, Artur Miller pisze:
    > Jak w tytule. Najlepiej nie typu "plandeka" i taki, którym mozna jeździć
    > z kategorią B.
    >
    > Musze przewieźć szafę rackową ze sprzętem, na palecie, a nie mogę jej
    > położyć :/

    Master H3 powinien dać radę.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2016-08-11 17:52:00
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-11 o 16:38, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Master H3 powinien dać radę.

    hm... co prawda "Wysokość użyteczna 2 144" ale "Wysokość otworu
    drzwiowego 1 820". czyli "zmieści się, ale nie wejdzie" :)

    ale dzięki za namiar

    a.

  • 4. Data: 2016-08-11 17:58:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > hm... co prawda "Wysokość użyteczna 2 144" ale "Wysokość otworu
    > drzwiowego 1 820". czyli "zmieści się, ale nie wejdzie" :)

    to może coś skrzyniowego? tylko, że bez plandeki więc albo owijasz 3
    rolkami celofanu albo owijasz folią i pasami?

    daleko musisz to poturlać?

  • 5. Data: 2016-08-11 18:20:26
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-11 o 17:58, sirapacz pisze:

    > to może coś skrzyniowego? tylko, że bez plandeki więc albo owijasz 3
    > rolkami celofanu albo owijasz folią i pasami?
    >
    > daleko musisz to poturlać?

    800km. i wrócić. na szczęście na pusto :)

    wygląda, że zabudowa typu "kontener" da radę, 220cm wysokości.
    http://fraikin.pl/upload/2016/01/Daily-1-1.png (nie reklamuję firmy...:) )

    o, i z windą. organizowanie widlaka odpadnie.

    amen

    a.

  • 6. Data: 2016-08-11 23:02:49
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > 800km. i wrócić. na szczęście na pusto :)

    To weż Stara:) na to wlezie napewno;) tylko kogoś z C musisz sobie znaleźć:P

    > wygląda, że zabudowa typu "kontener" da radę, 220cm wysokości.
    > http://fraikin.pl/upload/2016/01/Daily-1-1.png (nie reklamuję firmy...:) )

    mierzyłeś z nóżkami? troche to na styk - musialbys niemalże idealnie
    wsunąć bez ustawiania skosem.

    z ciekawości - czemu nie może leżeć? boisz się, że się porysuje czy po
    prostu ze sprzętem jest ta szafa?

  • 7. Data: 2016-08-11 23:23:26
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-11 o 23:02, sirapacz pisze:

    > To weż Stara:) na to wlezie napewno;) tylko kogoś z C musisz sobie
    > znaleźć:P

    > mierzyłeś z nóżkami? troche to na styk - musialbys niemalże idealnie
    > wsunąć bez ustawiania skosem.

    215 razem z paletą jest.

    > z ciekawości - czemu nie może leżeć? boisz się, że się porysuje czy po
    > prostu ze sprzętem jest ta szafa?

    pusta jechałaby w kartonach :) szafa jest napchana gratami, w tym
    hydraulika, zbiornik na wodę itp. Po testach nadal będzie trochę wody w
    rurach, nie chcę, żeby gdzieś wyciekła w niekontrolowany sposób.
    ustrojstwo skomplikowane, dużo elektroniki w środku, takiej delikatnej i
    takiej 3x380V więc lepiej nie ryzykować :)

    a.

  • 8. Data: 2016-08-12 00:37:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To weż Stara:) na to wlezie napewno;) tylko kogoś z C musisz sobie
    > znaleźć:P

    Były Star 742 o DMC 3,5 t, czyli B wystarczało.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2016-08-12 00:50:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Były Star 742 o DMC 3,5 t, czyli B wystarczało.

    pewnyś? star sam z siebie waży dobre 3-3,5 tony a gdzie ladowaność?:)
    czytalem o sfalszowanych kwitach ze star do 3,5dmc ale to lipa ewidentna:)

  • 10. Data: 2016-08-12 00:51:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > pusta jechałaby w kartonach :) szafa jest napchana gratami, w tym
    no wlasnie nie moglem zrozumiec po kiego grzyba zlozona chcesz wiezc:)

> [...]
    > ustrojstwo skomplikowane, dużo elektroniki w środku, takiej delikatnej i
    > takiej 3x380V więc lepiej nie ryzykować :)

    hydrofornia w szafie rackowej:) tego nie grali jeszcze ;P