  • 11. Data: 2011-02-17 11:48:05
    Temat: Re: Który VAN (3 rzędy siedzeń)?
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "scob" <9...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ijhstq$p9t$1@mx1.internetia.pl...

    Fiat Scudo. Poważnie :) Ostatnio w salonie był przeceniony na 98k pln
    brutto, praktycznie pełne wyposażenie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2011-02-17 16:19:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-17 02:09, scob pisze:

    > - Espace IV - Śliiiczny. Takie pedalskie UFO ;) tylko że jest jakiś
    > wysyp takich w niezłej cenie.. Po zeszłorocznych powodziach we francji?
    > 2,0T benzyna albo dCi 2,2 albo 3.0...

    Jeśli ten, to olej 2,2 i 3.0dCi.
    Benzynowe 2.0T lub 2.0dCi. Plus ew. chip, jak Ci będzie mało.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-02-17 22:19:05
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    On 17 Lut, 02:09, scob <9...@t...pl> wrote:

    > Za trzecim rzedem: 50kg labrador retriever-a..
    [...]
    > - Sharan (+Alhambra i Galaxy)

    To nie zadziała - wnętrze faktycznie jest większe niż w kompaktowych
    minivanach a la Scenic, ale z trzema rzędami siedzeń dokładnie tak
    samo nie ma żadnego bagażnika /:

    ...A i ten 3. rząd wcale nie jest dużo lepszy - tyle, że mieszczą się
    dzieci do lat 12, a nie tylko do 8 d:

    > I teraz: zafira, scenic 1 i 2, picasso, corolka verso, touran, caddy,
    > premacy i dacie MCV :D:D - odpadły, bo za małe, i albo nie ma trzeciego
    > rzędu, albo "udawany"

    Wypraszam sobie, akurat MCV-ka ma nieudawany i sumarycznie lepszy niż
    S/A/G - ale fakt, że bagażnik wtedy malutki, 200 L (ustawne, ale
    jednak skromne).

  • 14. Data: 2011-02-18 01:36:19
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-17 08:45, LEPEK pisze:

    > 3 prawdziwe rzędy siedzeń - zgoda.
    > Ale przy takiej konfiguracji wnętrza, to będziesz musiał Yorka kupić, bo
    > bagażnika zostaje symbolicznie i to im wyżej, tym gorzej (oparcia
    > siedzeń są pochylone przeciwnie, niż tylna szyba przecież).
    >
    > Pozdr,

    aatam. Tak obiektywnie - to w trzecim rzędzie "na codzien" wystarczy
    jeden fotel, a na środku dwa - i już się robi przyjemnie ;)

  • 15. Data: 2011-02-18 01:44:09
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-17 08:20, omega_fan pisze:

    > Żadna wada. Wcale nie przeszkadza, a ma też zalety (niższa masa,
    > prostsza konstrukcja).

    Wada o tyle, że odsuwane są wygodne w mieście.. imo

    > I za słabe ;/ 2,8VR6 i syncro się trafi od przypadku do
    >
    > Bzdury. W ogóle chcesz MK1 czy MK2? ile masz kasy do wydania?
    MK2 , ale z -powiedzmy- 3-4 pierwszych lat produkcji ;)

    > Na 2.0 benzyna bym nie patrzył bo rzeczywiście za słabe.
    i nie patrzę...

    > 1.9 TDI AFN (110 KM) w MK1 jest już wystarczający, dodatkowo kosztem ok.
    (...)O 2.8 VR6 się nie wypowiem bo
    > nie znam, ale jeździ na pewno super.

    Musimy mieć nieco inny pogląd na zapotrzebowanie na moment obrotowy w
    samochodzie ;) Prawie super, to V6 2,8 jeździ w a4-ce. Vanisko będzie
    znacząco cięższe.

    > Polecam SGA, a z nich najbardziej polecam Galaxy - bo jest najtańsze,

    Tez zauważyłem tą prawidłowość ;) Do tego co trzeci na otomoto to "ghia".

  • 16. Data: 2011-02-18 01:47:45
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-17 08:21, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Z doświadczenia - zawieszenie jest lekko przewymiarowane, bo wspólne z
    > dostawczymi (Jumpy/Expert/Scudo) - więc na naszych drogach nie wybija
    > się tak szybko.

    co wcale nie musi być wadą ;)

    > Silniki HDi - jeśli nie są zakatowane przez "mechaniora" to pracują.

    No właśnie mam 3 znajome autka z HDI - i użytkownicy _na silniki_ nie
    narzekają (róznie bywa z "resztą auta") ;)

  • 17. Data: 2011-02-18 01:50:48
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-17 08:43, Andrzej Kaźmierczak pisze:
    > stałem rok wstecz przed podobnym dylematem
    >
    > na placu został Carnival i Viano ze względu na wielkość - moim zdniem
    > VAN zaczyna się wtedy gdy mozna spokojnie przejść między fotelami 1i2
    > rzędu do tyłu po płaskiej podłodze bez arobacji
    >
    > wyszło Viano średniej długości , ASB , 2.2CDI
    >
    > Carnivalem jeżdziłem wiele lat , i uważam że to niedocenione auto ,
    > temat pomp oleju to zaszłość (do 2001 roku w starym silniku ) , rurki
    > wstawia się miedziane i jest OK - brałbym znów gdyby nie żona :-)))

    Rózne żony, różne potrzeby ;-)
    moja akurat mocno optuje za carnivalem - posiedziala w środku, i nie
    przeszkadza jej wnętrze jak w amerykańcu z lat '80 zeszłego wieku ani
    to, że samochód wygląda z zewnątrz podobnie do zdepniętej ropuchy ;)

  • 18. Data: 2011-02-18 01:52:53
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-17 09:16, RadekNet pisze:

    > Psa traktuj jako osobofotel - moj ma 23kg i jazda z pelnym zestawem
    > foteli to zadna przyjemnosc dla psa.

    sam to wiem bardzo dobrze ;)
    ale "na codzien" - 2+2+1 foteli wystarczy zupełnie.

    > No i koniecznie kup wersje z obracanymi przednimi fotelami - idealna
    > sprawa na pikniki rodzinne.

    Nie lepiej na trawie? ;-)
    Ale też mi się podoba - widzialem w sharanie.

  • 19. Data: 2011-02-18 01:53:41
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-17 11:48, kml pisze:
    > Użytkownik "scob" <9...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fiat Scudo. Poważnie :) Ostatnio w salonie był przeceniony na 98k pln
    > brutto, praktycznie pełne wyposażenie.

    nie te rejony ;)
    Wszystkie omawiane auta są z zakresu 2000-2005r zależnie od marki i
    rocznika..

  • 20. Data: 2011-02-18 01:56:39
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-17 22:19, Laisar pisze:

    > [...]
    > ....A i ten 3. rząd wcale nie jest dużo lepszy - tyle, że mieszczą się
    > dzieci do lat 12, a nie tylko do 8 d:

    ee, siedzialem na takim fotelu. Fakt, że nie w trasie, ale się
    zmiesciłem, a jestem raczej spory.
    Poza tym - dorosłych będzie się tam upychać sporadycznie

    coś jak kiedyś w tico mialem? ;)