  • Data: 2009-11-13 08:33:57
    Temat: Re: Który GeForce GTS 250/1GB?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesław pisze:

    > Miałem przyjemność sprawdzić kilka (trzy) karty z tym chłodzeniem.
    > Wszystkie zachowywały się rewelacyjnie. Ciche i chłodne.
    > Zastanawiam się, o co chodzi, gdyż co jakiś czas słyszę jak ktoś narzeka
    > na głośność.
    > Producent podaje głośność max 25dB i to jest delikatny szum, na który być
    > może ktoś jest wrażliwy. Ale jak założyć 12cm wiatrak na grafikę :)
    > Słyszałem jeszcze o problemach z regulacją obrotów. Chodzi o to, że po
    > zainstalowaniu karty, obroty ustawiają się na odpowiednią wartość,
    > np 30, 40%. Jeżeli jest to więcej lub 100%, wiatrak staje się głośny.
> [...]

    Ja też swojej karty w ogóle nie słyszę, a co lepsze... mam w obudowie jeden
    wentylator który chodzi
    na najniższych obrotach - nawet jak się przyłoży ucho to słychać jedynie pracujący
    dysk i lekko
    dmuchający wentylator z zasilacza - nawet podczas długotrwałego grania w stosunkowo
    wymagające gry
    karta jest niesłyszalna, na początku sprawdzałem czy 'dmucha' podkładając dłoń bo
    ciągle miałem
    wrażenie że wentylator stoi - ale jednak działa, a karta się w ogóle nie grzeje więc
    wygląda na to
    że działa poprawnie

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl