  • Data: 2009-11-10 12:43:13
    Temat: Re: Który GeForce GTS 250/1GB?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-11-2009 o 15:37 reles napisał na pl.comp.pecet:

    > Miałem GSO z tym chłodzeniem i nie nazwałbym go niesłyszalnym - więcej
    > jest dość głośne. Zatem albo masz głośnego pieca i nie słyszysz, albo
    > kabelek od zasilania wiatraka ci się wysunął.
    >
    > Mam w obudowie 4x 12cm pracujące na 800-1000rpm + 4 HDD i na tym tle ów
    > Asus był bardzo irytujący.

    Miałem przyjemność sprawdzić kilka (trzy) karty z tym chłodzeniem.
    Wszystkie zachowywały się rewelacyjnie. Ciche i chłodne.
    Zastanawiam się, o co chodzi, gdyż co jakiś czas słyszę jak ktoś narzeka
    na głośność.
    Producent podaje głośność max 25dB i to jest delikatny szum, na który być
    może ktoś jest wrażliwy. Ale jak założyć 12cm wiatrak na grafikę :)
    Słyszałem jeszcze o problemach z regulacją obrotów. Chodzi o to, że po
    zainstalowaniu karty, obroty ustawiają się na odpowiednią wartość,
    np 30, 40%. Jeżeli jest to więcej lub 100%, wiatrak staje się głośny.
    Niestety nie mam jak tego sprawdzić praktycznie.

    --
    Wiesław
    Opera Mail