  • 81. Data: 2011-02-19 13:34:24
    Temat: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ijkds7$rhj$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

    Wymienię te, które mi się przydają oraz takie, które chciałbym mieć -
    niezależnie od tego, czy pojawiały się przed czy po 2003 roku:
    ABS, ESP (w moim aucie ASC), EBD - pare razy uratowało mi dupsko.
    Podgrzewane lusterka, elektryczne i zdalnie otwierane/domykane szyby,
    "trójklik" w migaczach, elektrycznie sterowane lusterka, bluetooth, czujniki
    parkowania.
    Chciałbym mieć elektrycznie składane lusterka i podgrzewaną przednią szybę,
    kamerę na podczerwień z przodu (nightvision).
    Nie używam i nie widzę potrzeby: guziki w kierownicy, tempomat, podgrzewane
    fotele, asystent parkowania.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 82. Data: 2011-02-19 16:36:43
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-02-18 14:52, DJ pisze:

    > Nie wiem, czemu wszyscy pisza, ze tempomat to tylko za granica, na
    > autostradzie itp. Ja nie uzywam tylko w jezdzie miejskiej. Kazda trase (tak,
    > w Polsce i nie na autostradzie) przejezdzam w wiekszosci na tempomacie. Nie
    > jest to moze tak jak w USA, ze ustawiam i przez godzine albo wiecej nie
    > dotykam. Trzeba od czasu do czasu nacisnac przycisk na kierownicy, ale to
    > zaden problem.

    nie wiem, jak jadę np trasą nr 7 z Gdańska do Warszawy, to poza
    odcinkami Płońsk-Wawa i innymi 2-pasmowymi nie wyobrażam sobie używania
    tempomatu za bardzo. Za to jak mam problem w wolną jazdą (przepisową),
    to ustawiam sobie te ~60 km/h i jadę przez miasto.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 83. Data: 2011-02-19 16:50:18
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-02-18 09:02, Seba pisze:
    [..]
    > + trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią,

    a mnie to irytuje. Wolałbym tradycyjną wajhę a nie elektroniczną. A jak
    pierwszy raz wsiadłem do vectry z tym wynalazkiem, to z nie mogłem się
    za cholerę nauczyć tego. Miałam albo dyskotekę lewo-prawo-lewo-prawo,
    albo jeździłem bez kierunków ;)

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 84. Data: 2011-02-19 17:59:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-19 10:33, sth pisze:

    > rotfl !

    Bo znaleźli dziurę, że można autem wyjechać bez klucza?
    No to co z tego. Niech biorą. Od tego są ubezpieczenia.
    IMO to na prawdę bardzo wygodny gadżet.

  • 85. Data: 2011-02-19 18:00:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-19 13:11, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 19 Feb 2011 10:30:20 +0100 osobnik zwany megrims
    > wystukał:

    > ale po co?

    Michał pytał. IMO to wygodne bajery.

  • 86. Data: 2011-02-19 18:29:21
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 16:50:18 +0100, V-Tec napisał(a):

    > a mnie to irytuje. Wolałbym tradycyjną wajhę a nie elektroniczną.

    Ja też nie trawię tego wynalazku zastosowanego w Oplach. Ale w tym
    przypadku wajcha jest zdecydowanie staromodna, tradycyjna - mówię o
    Fordzie i Alfie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 87. Data: 2011-02-19 20:10:11
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Bo znaleźli dziurę, że można autem wyjechać bez klucza?
    > No to co z tego. Niech biorą. Od tego są ubezpieczenia.
    > IMO to na prawdę bardzo wygodny gadżet.

    znakomita nazwa :)

  • 88. Data: 2011-02-19 20:36:51
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-19 20:10, sth pisze:

    > znakomita nazwa :)

    Informatyczne zboczenie zawodowe. I mi te dziury
    w zabezpieczeniach mi nie przeszkadzają. Lepiej
    tak, że wracasz ze sklepu a auta nie ma niż miał
    by mi ktoś przystawić nóż do gardła i kazać
    wyskakiwać z kluczyków, dokumentów i komórki.

  • 89. Data: 2011-02-19 21:37:20
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "V-Tec" <v...@z...pl> wrote in message
> [...]
    > pierwszy raz wsiadłem do vectry z tym wynalazkiem, to z nie mogłem się za
    > cholerę nauczyć tego. Miałam albo dyskotekę lewo-prawo-lewo-prawo, albo

    Kolezanko v-tec ;-P (to tak a propos ostatniego zdania)
    Wlacznik kierunkow w Vectrze to zdecydowanie porazka (komu przeszkadzalo
    sprawdzone rozwiazanie?), ale jezdzilem roznymi autami z normalnym
    wlacznikiem kierunkow, a mrugacymi 3x po krotkim nacisnieciu.

    --
    Axel

  • 90. Data: 2011-02-19 22:01:29
    Od: j...@p...onet.pl

    > Powiesił bym za jaja tego co to g... wymyślił!!!!!!!

    Ale nie musisz z tego korzystać - wystarczy przesunąć dźwignię kierunków do
    oporu i ponownie wrócić do pozycji neutralnej.