  • 11. Data: 2011-02-18 09:04:24
    Temat: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Nie podoba mi się automatyczne włączanie świateł w środku po otwarciu
    > drzwi, ponieważ nie ma opcji ich trwałego wyłączenia.

    To akurat zależy od konkretnego samochodu.
    U mnie można je wyłączyć.

  • 12. Data: 2011-02-18 09:08:24
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 02/18/2011 01:18 AM, Michał wrote:
    > Witam!
    >
    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?
    >
    > Chodzi mi o różnego rodzaju bajery, od chłodzonych schowków,
    > po radary, kamery, IR kamery, czujniki zbliżania się auta z boku,
    > nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
    > lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

    1. Automatyczna klimatyzacja
    2. Tempomat (!)
    3. Gniazdo zasilania w bagażniku
    4. Czujniki parkowania w dużych autach
    5. Podgrzewana przednia szyba (bo tylna i lusterka to przeciez standard)
    6. Dodatkowe ogrzewanie postojowe

  • 13. Data: 2011-02-18 09:09:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011 08:51:17 +0100, MarcinJM wrote:
    >Kreator Parkowania
    >Ludzie, czy wam odjebalo do reszty.
    >W samochodzie sa potrzebna nastepujace rzeczy:
    >kierownica, pedaly (3 lub 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z
    >oponami.

    I klima.

    A ja tam sobie cenie podgrzewana szybe przednia, elektryczne szyby
    boczne (jak wjazd na parking wymaga opuszczenia), podgrzewany fotel.
    Mysle ze docenilbym ASR/TCS i ESP.

    Natomiast szyberdachu nie cenie wcale.

    J.

  • 14. Data: 2011-02-18 09:19:24
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-02-18 01:18, Michał pisze:

    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

    Takie, z których korzystałem;
    - oczywiście klima
    - roletki szyb wyciągane od dołu (wtedy są w stanie kryć całość szyby)
    - czujniki parkowania z tyłu (z przodu nie)

    taki, co nie korzystałem, a jest moim marzeniem:
    - automatycznie, "bezręcznie", sterowane z pilota (bądź z wewnątrz)
    otwieranie klapy bagażnika

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2011-02-18 09:24:13
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Na plus:
    - tempomat
    - webasto
    - szklany dach odsuwany lub szyberdach
    - centralny (ale to raczej standard)
    - podłokietnik
    - dodatkowe machniecie wycieraczek po ich "spsikaniu":)
    - elektryka szyb

    Na minus:
    - czujniki parkowania (jakos nie umiem na to parkowac:)
    - nie wyłączajace sie światła po wyłączeniu silnika

  • 16. Data: 2011-02-18 09:29:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-18 01:18, Michał pisze:
    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

    Klima, el. podgrzewane/sterowane lusterka, wspomaganie kierownicy, ABS.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 17. Data: 2011-02-18 09:44:55
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

    http://www.youtube.com/watch?v=131IpnErZ88

    od 7min 17s

    to sterowania chciałbym u siebie

  • 18. Data: 2011-02-18 09:44:58
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?
    Na zimę podgrzewane lusterka (bo nawet w autach za ponad 100tys. nie zawsze są
    standardem) i podgrzewana kierownica o ile w ogóle istnieje. W przeciwieństwie
    do foteli, które dupa nagrzewa w sekundę, bo izolują cieplnie, kierownica dobrze
    przewodzi ciepło i skutecznie odprowadza je z palców.
    Na lato ręczna klima, bo można sterować temperaturą powietrza wylatującego z
    kratek a nie temperaturą wnętrza.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 19. Data: 2011-02-18 09:46:03
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <> napisał w wiadomości ...

    > Ludzie, czy wam odjebalo do reszty.

    nie - to się nazywa postęp :)

    > W samochodzie sa potrzebna nastepujace rzeczy:
    > kierownica, pedaly (3 lub 2), hamulce, kierunkowskazy, swiatla, kola z
    > oponami.

    czy ci do reszty odjebało :)
    po co ci samochód - przecież można mieszkać w jaskini,
    ubierać się w skóry i biegać z maczugą :) :)

  • 20. Data: 2011-02-18 09:55:51
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    A mnie sie podoba ten kuń co je w srodku[niektóre gadajo ze to 100kuni]
    No bo jak dawni to zawsze ja zech musioł kunia oporządzać i do fury zaprzegać a
    to trwało ze 20min.
    Tera se wsiadaom do mojego golfika[2 z gazem]i jade na pole.
    Tyle ze mało gruli do niego wchodzi.
    pozdro.jasio.