  • 31. Data: 2011-02-18 12:04:38
    Temat: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:ijkf5e$23i$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z bajerów podoba mi się ABS, klimatyzacja, podgrzewane lusterka i gniazdo
    > zapalniczki w bagażniku.
    > Chłodzony schowek jest obojętny, a nawet bym wolał z opcją podgrzewania.
    > Nie podoba mi się automatyczne włączanie świateł w środku po otwarciu
    > drzwi, ponieważ nie ma opcji ich trwałego wyłączenia.

    Jeszcze koledzy przypomnieli bajer, otwieranie szyb z pilota - przydatne,
    żeby przewietrzyć samochód albo włożyć bilet parkingowy. Minus jest taki, że
    nie mam ich automatycznego domykania, tylko muszę pamiętac o dłuższym
    przytrzymaniu przycisku uzbrajania na ;ilocie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2011-02-18 12:59:54
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-18 01:18, Michał pisze:
    > Witam!
    >
    > Które z bajerów jakie widzieliście w autach, nazwijmy
    > to "po 2003" są użyteczne ? a które nie ?

    - regulowana w 2 płaszczyznach kolumna kierownicy (dla przykładu: Ford
    Focus)
    - automatyczne kierunkowskazy (jak już było wspomniane - 3 błyśnięcia)
    - regulacja czasu pracy wycieraczek (w żadnym wypadku automatyczne,
    najlepiej takie, jak w Polonezie, z ustawianym czasem z rozdzielczością
    co do sekundy)
    - podgrzewane lusterka

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 33. Data: 2011-02-18 13:03:50
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    - 'klakson' od statku http://www.youtube.com/watch?v=rjR5K_Fb6r4 ,
    - obracane tablice rejestracyjne tak, zeby byly dostepne 3 rodzaje: 1 -
    normalna, 2 - zabrudzona i nieczytelna, 3 - z innymi numerami,
    - oslepiajace swiatlo z tylu samochodu, drugie z przodu, trzecie i czwarte
    po bokach - zamontowane dyskretnie,
    - wysuwana z podwozia szyna z tylu i z przodu samochodu, pozwalajaca na
    przepychanie ciezkich obiektow bez uszkadzania samochodu,
    - kompresor zbierajacy podczas pracy silnika spaliny do butli tak, zeby
    mozna bylo je wszystkie wyzwolic w dowolnej chwili na zadanie,
    - kolczatki wysypujace sie za samochodem na zadanie - jakos w miare
    dyskretnie, zeby nie dalo sie jednoznacznie zauwazyc, ze wysypuja sie z
    samochodu,
    - wylacznik swiatel stopu,
    - dla pasazera - karabinek paintballowy lub cos podobnego, dla zabawy - na
    przyklad na autostradzie do strzelania do znakow drogowych i fotoradarow,
    - myslalem jeszcze o urzadzeniu do wypuszczenia oleju za samochodem, ale to
    juz chyba zbyt niebezpieczne dla innych uzytkownikow.

    W ogole calosc ma byc dyskretna - samochod ma wygladac zwyczajnie.

    Ach - to by byla jazda... Mozna by bylo uziemic kazdego drogowego
    cwaniaczka. Zmontuje kiedys taki pojazd w przyplywie wiekszej ilosci wolnego
    czasu.

    --
    Jan-xx

  • 34. Data: 2011-02-18 13:22:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-18 13:03, Jan-xx pisze:

    > Ach - to by byla jazda... Mozna by bylo uziemic kazdego drogowego
    > cwaniaczka. Zmontuje kiedys taki pojazd w przyplywie wiekszej ilosci
    > wolnego czasu.

    ROTFL i kto to mówi...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 35. Data: 2011-02-18 13:25:10
    Temat: Re: Które z bajerów są BEZUŻYTECZNE w Aucie ?
    Od: AL <a...@s...tam>

    1. kreator automatycznego parkowania
    (to nie jest to samo co czujniki parkowania)
    2. gniazdo na ipoda ;)
    3. ....

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 36. Data: 2011-02-18 13:35:09
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Lut, 11:05, Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    wrote:
    > A o tym to nie słyszałem. A fajne! Aczkolwiek dla mnie do jazdy po
    > Warszawie wystarczyło by pojedyncze mrugnięcie ;-)

    Otoz to. Czesto jedziesz na pustej drodze, zmieniasz pas, migniesz dla
    formalnosci kierunkiem a ten miga jakis czas po manewrze.

    Nienawidze tej funkcji ;)

    --
    amos

  • 37. Data: 2011-02-18 13:37:25
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Lut, 10:46, Tatanka <t...@w...pl> wrote:
    > Do chrzanu: elektryczne ustawiane fotele (po cholere to),

    Nie jest to takie glupie jak sie z pozoru wydaje.

    Z elektryczna regulacja masz najczesciej takze pamiec foteli. Bardzo
    się przydaje, gdy uzytkujesz auto z kims na zmiane.
    Poza tym regulacja jest bardziej precyzyjna, latwiej ja wykonac w
    czasie jazdy i masz dodatkowa regulacje (jak pochylenie kata
    siedziska), ktorej z tego co wiem brakuje w przypadku recznej
    regulacji.

    --
    zdrowka
    amos

  • 38. Data: 2011-02-18 13:38:27
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Lut, 11:27, Martin Fox <e...@s...com> wrote:

    > Zapomniałeś o najważniejszym - łączniku między kierownicą a pedałami.

    Bo silnik nie jest wazny w ogole ;P

    --
    zdrowka
    amos

  • 39. Data: 2011-02-18 13:42:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011 04:38:27 -0800 (PST), amos wrote:

    >Bo silnik nie jest wazny w ogole ;P

    Mowa o SAMOchodzie, wiec silnik ma.

    Ale bardzo istotne jest zeby on mial choc 100KM :-)

    J.

  • 40. Data: 2011-02-18 13:43:23
    Temat: Re: Które z bajerów sš użyteczne w Aucie ?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Lut, 13:42, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mowa o SAMOchodzie, wiec silnik ma.
    >
    > Ale bardzo istotne jest zeby on mial choc 100KM :-)

    Jak i:
    - kola
    - kierownice
    - pedaly