    Date: Wed, 09 Jul 2014 19:01:33 +0200
    From: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Które skanery?

    W dniu 2014-07-09 12:10, MIR pisze:

    > CZY, oraz KTÓRE typy płaskich skanerów Agfa mogą pracować z komputerami z
    > nowszymi wersjami systemu, mianowicieWINDOWS 7 i 8 - bardzo proszę
    > o podzielenie się takimi informacjami - mam bowiem kilka skanerów płaskich
    > Agfy różnych wersji SNAPSCAN i zamierzam wystawić je na akcjach Allegro,
    > ale nie wiem czy byłoby to sensowne.

    Niedawno oddałem do "utylizacji" skaner Agfa Arcus II (na SCSI).
    Trochę za duża krowa już była (i ciężka - chyba ze 20 kg), skanowanie
    transparentne przestało mi być potrzebne, więc...
    Używałem go z kartą 19160 Adaptec'a. Działał w XP, Viście i w Siódemce.
    Uruchomienie w Viście i 7 wymaga ściągnięcia ze strony Adaptec'a
    odpowiedniego sterownika. Na stronie Agfy jest jakiś program do
    zarządzania skanerem, ale Vuescan to rzeczywiście doskonałe rozwiązanie.