  • Data: 2009-03-25 13:52:00
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Mar 2009 14:11:07 +0100, Eskimos <e...@t...pl>
    wrote:

    [...]
    > Mieszkamy i jeździmy w Europie, to jaki ten centryzm ma być?

    Ale mówimy o motocyklach, a motocykle to najpopularniejsze są w Azji. :-)

    > W Indiach może faktycznie motocykl jest "złem koniecznym", ale nie u
    > nas.

    Chyba że jest się dowozicielatorem pizzy ;-)

    > Nie powiesz, że jeździsz motocyklem, bo na auto Cię nie stać.

    Stać mnie na auto, ale uważam je za całkowicie zbędny wydatek i nie
    posiadam.
    (Ale motocykl to mam w ramach hobby a nie komunikacji, fakt)

    > Jeździsz, bo lubisz. I gdyby Twój motocykl palił litr czy dwa więcej,
    > to też byś jeździł.

    A to prawda. W ogóle to uważam, że jeżeli ktoś chce jeździć na dwóch
    kółkach
    po mieście bo taniej to powinien się stuknąć w głowę i wsiąść do tramwaju.
    (Rozumiem że ktoś może jeździć przez miasto skuterem bo wkurwiają go korki)

    > Eskimos
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik