eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKtóre baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy?Re: Które baterie trzeba rozładowywać d o końca a k tóre do połowy?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Które baterie trzeba rozładowywać d o końca a k tóre do połowy?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 17 Aug 2013 13:22:20 +0200

    Dnia Sat, 17 Aug 2013 12:05:14 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Kiedyś, dosyć dawno temu już (z 10 lat) były badania które pokazały, że
    > jakaś lwia część klaptopów (nie pamiętam teraz, ale 70-80%) NIGDY nie była
    > używana bez dostępu do zasilania. NIGDY.
    > Wtedy powstały laptopy bez baterii i układu zasilania, ale szybko zniknęły,
    > nikt tego nie chciał kupować.
    > Owszem, teraz czasy się trochę zmieniły, ale nie do końca. Ci naprawdę
    > mobilni mają ultrabooki z 10-godzinną baterią i tablety.

    Tablet to inna spiewka - na tym sie nie da pracowac :-)

    > Reszta zapewne mieści się w powyższych statystykach.

    Ja sie prawie mieszcze - czasem czlowiek jedzie w teren, tzn do firmy
    klienta, i laptopa musi miec, ale za gniazdkiem sie zawsze ogladam.
    Bo wiem ze to sie szybko skonczy.
    Bez pradu to pracuje raz na kwartal.
    Ale do jednak wygoda gdy komputer ma wlasne podtrzymanie na pare
    minut.

    No i kiedys tafilem juz na takie baterie, co po 18 miesiacach padly
    wszystkie. Panasonica ogniwa uzywaly.

    J.