-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: The_EaGle <e...@j...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Które autko do 5000zł polecicie??
Date: Tue, 11 Oct 2011 11:30:25 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 44
Message-ID: <j712bi$utr$1@news.onet.pl>
References: <j6vm68$1e0$1@inews.gazeta.pl> <j70um1$edo$1@news.onet.pl>
<j710f1$mg5$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.136.33.140
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1318325427 31675 195.136.33.140 (11 Oct 2011 09:30:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Oct 2011 09:30:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <j710f1$mg5$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405686
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-11 10:58, MZ pisze:
> W dniu 2011-10-11 10:27, The_EaGle pisze:
>
>> W tej cenie kupisz z końca produkcji zadbanego peugeota 306 1.9D lub z
>> silnikiem benzynowym. W tej cenie kupisz także citroena xsarę. Tych
>> samochodów w ogóle nie trapi problem korozji (o ile nie były rozbite).
>> Natomiast musisz szczególną uwagę zwrócić na silnik (jego stan) oraz na
>
> Miałem swego czasu Peueota 306 1.9D i mam odczucia całkowicie odmienne.
> O ile rdza go brała (mimo że nie był bity, zresztą brała w dziwnych
> miejscach, fakt że nie jakoś dramatycznie) to silnik 1.9D jest nie do
> zajechania. Sypie się osprzęt, pompa hamulcowa, alternator, ale sam
> silnik był igła. Może nie demon prędkości ale za to ekonomiczny do bólu.
Jeżeli chodzi o rdzę to P306 miał na przełomie 97 i 98 facelifting. Po
tym że nie słyszałem o problemach z korozją. Może miałeś starszy
egzemplarz. Natomiast tutaj mówimy o modelu z lat po 2000 a więc faza
III. Silnik XU9 czy też XU7 tak jak piszesz jest bardzo trwały. Zresztą
w polonezach też był montowany i zwykle przeżywał całą resztę samochodu.
Jeżeli chodzi o osprzęt to ja złego słowa nie mogę powiedzieć jak go
sprzedawałem miał około 240tys km i nic się nie działo. Problem był
tylko z półosiami napędowymi ale to z winy mechanika - źle założył
osłony przegubów i smar wyciekł co w efekcie dało uszkodzenie przegubów.
>> TYLNE zawieszenie - belkę skrętną. Jeżeli te dwa elementy będą w dobrym
>> stanie będziesz cieszyć się przez długi czas bezstresową eksploatacja w
>> stosunkowo normalnie wyglądającym i wygodnym samochodzie.
>
> Niestety rozwiązanie z tylną belką skrętną wymaga okresowego
> przeglądania i serwisowania jak tylko pojawią się pierwsze problemy.
Sprawdzeniu - łożyska w tylnej belce. Jednak ja ich nie wymieniałem a
przejechałem bezawaryjnie grubo ponad 200tys km.
> Fakt, że wcześnie wykryte wyrobienie się tulei dość tanio da się
> naprawić zestawem naprawczym, ale jak się to przegapi to będzie drogo.
> Dlatego warto chyba zauważyć, ze ta "długa bezstresowa eksploatacja" nie
> oznacza "lejesz paliwo i jazda".
Często taniej jest wymienić całą belkę.
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.11 11:45 kamil/Endurorider.pl
- 11.10.11 12:00 MZ
- 11.10.11 11:39 Piotr Molski
- 11.10.11 12:12 Jarek Andrzejewski
- 11.10.11 13:38 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 11.10.11 13:51 Vlad The Ripper
- 11.10.11 14:12
- 11.10.11 14:21
- 11.10.11 14:30
- 11.10.11 15:26 koziel
- 11.10.11 16:03 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 11.10.11 16:24
- 11.10.11 16:29 RobertP.
- 11.10.11 16:34 koziel
- 11.10.11 18:57 Konop
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz