eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtóre autko do 5000zł polecicie??Re: Które autko do 5000zł polecicie??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Które autko do 5000zł polecicie??
    Date: Tue, 11 Oct 2011 11:30:25 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <j712bi$utr$1@news.onet.pl>
    References: <j6vm68$1e0$1@inews.gazeta.pl> <j70um1$edo$1@news.onet.pl>
    <j710f1$mg5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.136.33.140
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1318325427 31675 195.136.33.140 (11 Oct 2011 09:30:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Oct 2011 09:30:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <j710f1$mg5$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405686
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-11 10:58, MZ pisze:
    > W dniu 2011-10-11 10:27, The_EaGle pisze:
    >
    >> W tej cenie kupisz z końca produkcji zadbanego peugeota 306 1.9D lub z
    >> silnikiem benzynowym. W tej cenie kupisz także citroena xsarę. Tych
    >> samochodów w ogóle nie trapi problem korozji (o ile nie były rozbite).
    >> Natomiast musisz szczególną uwagę zwrócić na silnik (jego stan) oraz na
    >
    > Miałem swego czasu Peueota 306 1.9D i mam odczucia całkowicie odmienne.
    > O ile rdza go brała (mimo że nie był bity, zresztą brała w dziwnych
    > miejscach, fakt że nie jakoś dramatycznie) to silnik 1.9D jest nie do
    > zajechania. Sypie się osprzęt, pompa hamulcowa, alternator, ale sam
    > silnik był igła. Może nie demon prędkości ale za to ekonomiczny do bólu.

    Jeżeli chodzi o rdzę to P306 miał na przełomie 97 i 98 facelifting. Po
    tym że nie słyszałem o problemach z korozją. Może miałeś starszy
    egzemplarz. Natomiast tutaj mówimy o modelu z lat po 2000 a więc faza
    III. Silnik XU9 czy też XU7 tak jak piszesz jest bardzo trwały. Zresztą
    w polonezach też był montowany i zwykle przeżywał całą resztę samochodu.
    Jeżeli chodzi o osprzęt to ja złego słowa nie mogę powiedzieć jak go
    sprzedawałem miał około 240tys km i nic się nie działo. Problem był
    tylko z półosiami napędowymi ale to z winy mechanika - źle założył
    osłony przegubów i smar wyciekł co w efekcie dało uszkodzenie przegubów.


    >> TYLNE zawieszenie - belkę skrętną. Jeżeli te dwa elementy będą w dobrym
    >> stanie będziesz cieszyć się przez długi czas bezstresową eksploatacja w
    >> stosunkowo normalnie wyglądającym i wygodnym samochodzie.
    >
    > Niestety rozwiązanie z tylną belką skrętną wymaga okresowego
    > przeglądania i serwisowania jak tylko pojawią się pierwsze problemy.

    Sprawdzeniu - łożyska w tylnej belce. Jednak ja ich nie wymieniałem a
    przejechałem bezawaryjnie grubo ponad 200tys km.

    > Fakt, że wcześnie wykryte wyrobienie się tulei dość tanio da się
    > naprawić zestawem naprawczym, ale jak się to przegapi to będzie drogo.
    > Dlatego warto chyba zauważyć, ze ta "długa bezstresowa eksploatacja" nie
    > oznacza "lejesz paliwo i jazda".

    Często taniej jest wymienić całą belkę.

    Pozdrawiam
    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: