eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKtóre autko do 5000zł polecicie??Re: Które autko do 5000zł polecicie??
  • Data: 2011-10-11 11:30:25
    Temat: Re: Które autko do 5000zł polecicie??
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-10-11 10:58, MZ pisze:
    > W dniu 2011-10-11 10:27, The_EaGle pisze:
    >
    >> W tej cenie kupisz z końca produkcji zadbanego peugeota 306 1.9D lub z
    >> silnikiem benzynowym. W tej cenie kupisz także citroena xsarę. Tych
    >> samochodów w ogóle nie trapi problem korozji (o ile nie były rozbite).
    >> Natomiast musisz szczególną uwagę zwrócić na silnik (jego stan) oraz na
    >
    > Miałem swego czasu Peueota 306 1.9D i mam odczucia całkowicie odmienne.
    > O ile rdza go brała (mimo że nie był bity, zresztą brała w dziwnych
    > miejscach, fakt że nie jakoś dramatycznie) to silnik 1.9D jest nie do
    > zajechania. Sypie się osprzęt, pompa hamulcowa, alternator, ale sam
    > silnik był igła. Może nie demon prędkości ale za to ekonomiczny do bólu.

    Jeżeli chodzi o rdzę to P306 miał na przełomie 97 i 98 facelifting. Po
    tym że nie słyszałem o problemach z korozją. Może miałeś starszy
    egzemplarz. Natomiast tutaj mówimy o modelu z lat po 2000 a więc faza
    III. Silnik XU9 czy też XU7 tak jak piszesz jest bardzo trwały. Zresztą
    w polonezach też był montowany i zwykle przeżywał całą resztę samochodu.
    Jeżeli chodzi o osprzęt to ja złego słowa nie mogę powiedzieć jak go
    sprzedawałem miał około 240tys km i nic się nie działo. Problem był
    tylko z półosiami napędowymi ale to z winy mechanika - źle założył
    osłony przegubów i smar wyciekł co w efekcie dało uszkodzenie przegubów.


    >> TYLNE zawieszenie - belkę skrętną. Jeżeli te dwa elementy będą w dobrym
    >> stanie będziesz cieszyć się przez długi czas bezstresową eksploatacja w
    >> stosunkowo normalnie wyglądającym i wygodnym samochodzie.
    >
    > Niestety rozwiązanie z tylną belką skrętną wymaga okresowego
    > przeglądania i serwisowania jak tylko pojawią się pierwsze problemy.

    Sprawdzeniu - łożyska w tylnej belce. Jednak ja ich nie wymieniałem a
    przejechałem bezawaryjnie grubo ponad 200tys km.

    > Fakt, że wcześnie wykryte wyrobienie się tulei dość tanio da się
    > naprawić zestawem naprawczym, ale jak się to przegapi to będzie drogo.
    > Dlatego warto chyba zauważyć, ze ta "długa bezstresowa eksploatacja" nie
    > oznacza "lejesz paliwo i jazda".

    Często taniej jest wymienić całą belkę.

    Pozdrawiam
    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: