  • Data: 2011-10-11 12:12:19
    Temat: Re: Które autko do 5000zł polecicie??
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Oct 2011 11:10:21 +0200, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    wrote:

    >Wiesz..te około 600 zł to było w moim przypadku jakieś 10 lat temu. Inne
    >realia cenowe. I z tego co pamiętam to za tą kwotę to była belka ze
    >szrotu a do tego jeszcze dochodziła robocizna. Weź pod uwagę, że

    ja tyle zapłaciłem w Łodzi na Lodowej za "zapuszczoną" jedną stronę (i
    drugą, gdzie było mniej do roboty). Cena objęła części (łożyska,
    chyba też czop) i robociznę.
    No i to była jedna "operacja" na 13 lat życia auta (i o ile wiem, to
    nabywca mojej 306-tki też nie musiał robić tego w ciągu ponad roku od
    zakupu).

    Znalazłem:
    http://www.tylna-belka-peugeot-citroen.pl/cennik-nap
    raw-i-przesylek.html
    "Cena maksimum: 750 zł".

    http://www.peugeot-citroen.com/
    http://www.peugeot-citroen.com/cennik_naprawy_tylnej
    _belki/c.peugeot_306/
    - wychodzi 728 zł z 2 czopami, jeśli dobrze liczę.

    Zaprawdę powiadam Wam, mit o drogiej naprawie belki to ... mit :-)

    >dyskutujemy o aucie do 5000 zł, czyli to ponad 10% wartości samochodu.

    To prawda. Niestety tak to już jest, że ceny napraw nie maleją
    proporcjonalnie do wartości "złomu" :-(