    From: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Które autko do 5000zł polecicie??
    Date: Tue, 11 Oct 2011 10:54:37 +0200

    W dniu 2011-10-11 09:07, Amir pisze:

    > on ma jedą poważną wadę
    >
    > korozja sam mam i wiem, ze to jest bolączka tych aut

    Korozja jest problemem tylko w przypadku: dużego poziomu estetyzmu
    właściciela lub dużych rocznych przebiegów (zwłaszcza zimą), wtedy
    gwałtownie przyspiesza.
    Dla małych przebiegów znam auta, które rdzewiały po 5-6 lat od
    pojawienia się pierwszych purchli i nic złego z tego nie wynikało.
    Prędzej padały mechanicznie, niż a/ były dziury w podłodze czy progach,
    b/ miałyby problem z badaniem technicznym z powodu rdzy.
    A hyundai faktycznie ma dobre opinie w używkach (duża szansa na
    pierwszego właśc.)

    Co do pozostałych autek, osobiście mam pozytywne doświadczenia
    (mechaniczne, bo nie było to zbyt wygodne auto) z Corsą 1.2.
    Można powiedzieć, poza pierdołami, jak ręczny, auto trudne do zajechania.
    Punto już bardziej delikatne (ciągle jakieś drobnostki).
    Felki 1.3 nie znam.